En p-rulle är väl inte att tänka på då, eller.....?
Allvarligt: Stryk The Village, Spiderman och Prestige och andra med våld. Skippa avtändande barnfilmer som Shrek och Nemo och humorskräckisar som Museet.
Greja en romantisk komedi stället. Den där senaste med Hugh Nånting (Grant?) där han är gammal avdankad pop-sångare lär vara ganska bra. En annan perfekt rulle är gamla "Notting Hill". Varför då då? Jo, det verkar som om det är sällan flickvännen hälsar på. Då tycker jag du ska visa lite stil och känsla för feeling.... <wink wink, nudge nudge />
Kollade nyss din filmlista eftersom jag inte orkade förut. Blev lite paff eftersom du faktiskt inte har "Notting Hill" med!!!!??? Jag tycker egentligen ganska illa om komedier, men den är otroligt bra. Troligen en av de bästa som gjorts. Så även om du inte gillar komedier du heller, utan är filmbög i största allmänhet, så är det en rulle du bara ska ha sett. Punkt slut. ;)
Det slutade med att vi såg Fight Club till slut. Min flickvän älskade den. Vi hade ingen lust att se en fjollig chick-flick som Danne V tipsade om, lol.
nästa gång kanske ni ska se equalibrium... påminner om matrix, men är samtidigt en ganska känslosam film. Tycker det är en som går hem både hos grabbar å tjejer.
Det femte elementet är en ruskigt bra film annars, den går hem hos min sambo också. Men alla kanske har sett den redan? :)
Att tjejer bara vill se gulliga komedier med Hugh Grant är ju en myt!
Det slutade med att vi såg Fight Club till slut. Min flickvän älskade den. Vi hade ingen lust att se en fjollig chick-flick som Danne V tipsade om, lol.
Närå, hon sa till mej att det bara var Brad Pitts bara överkropp hon gillade. Hon skulle mycket hellre sett komedin. Och du måste lära dig att bejaka din inre kvinnlighet som vi vet att du har lite mer, silfver. ;)
(Notting Hill är en av de bättre komedierna man gjort de senaste åren. Du kan ju skylla på att du vill se scenen där han går längs en gata och ett helt år passerar. Den är redan en bit filmhistoria.)
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2