Oj då det var trist :(
Povel Ramel har avlidit i sitt hem 85 år gammal, meddelar familjen genom vännen Stephan Lundin, agent och producent.
14 svar · 803 visningar · startad av obelix
Povel Ramel har avlidit i sitt hem 85 år gammal, meddelar familjen genom vännen Stephan Lundin, agent och producent.
Oj då det var trist :(
Tack för allt, Povel. :(
:-(
Jag hade nöjet att träffa honom då och då eftersom min dåvarande flickvän var skådis och bäste kompis med dottern Lotta. Otroligt vänlig och generös man. Nästan på gränsen till självutplånande. Detta var väl väntat men ack så tråkigt.....
En gigant!
Hejdå Povel! Helt plötsligt tror jag att livet efter detta blev en roligare plats när du anlände... :)
Som sagt, väntat men ändå tråkigt såklart. En av Sveriges största underhållare. :(
Hmm... jo, jag såg det jag oxå.
Förbannad synd och skam tycker jag.
Go´are gubbe kommer man aldrig att få se igen.
Men man får hoppas att han får fortsätta roa dom andra goa gubbarna uppe med Sankte-pär.
Flyttar tråden från Övriga frågor.
Alla måste dö. I dag var det hans tur. Tack för allt! Du har verkligen roat nationen för många gånger! Vi står i all heder till dig!
Mycket trist..
R.I.P
Härlig gubbe med härlig humor. En väntad bortgång men ändå trist.
Har, och kommer troligen aldrig att förstå vad som var så speciellt med Friherre
Povel. Tråkigt när folk dör.. visst :( Han var säkert stor och relevant på 60-70-talet men fan .... han ordbajsade vidare långt in på 90-talet...
Nu ere bara Robban Broberg kvar att irritera sig över... Målarrock !! I mitt galleri finns det
inga galler i !!!! Fan, Skjut mig !!!