Hej!
Jag skulle behöva lite tips på några dagars bra men någorlunda billigt boende (hotell, bed & breakfast, lägenhetshotell o.s.v.) max ~8 mil från S-holm.
Ska du vara i Sthlm? Jag menar, om du vill bo utanför eller nära? Norr eller söder om stan? Jag skulle ju tipsa om Gnesta annars :) ca 8 mil söder om...
Ja, vi ska vara i S-holm dagtid men under nätterna finns inga krav på ett boende mitt i smeten. Runt 500 kr/dygn känns som smärtgränsen. Billigaste jag funnit hittills är Solna Höjd (650 kr/natt dubbelrum).
Vad var det för tips i Gnesta? :)
Isf rekommenderar jag nog något annat. Det är ju lite långt om man ska åka från innerstan och bara för att sova. I skärholmen finns ju ett F1 som Silfver pratar om. Det är nog billigt och bra.
Ska du vara i Sthlm? Jag menar, om du vill bo utanför eller nära? Norr eller söder om stan? Jag skulle ju tipsa om Gnesta annars :) ca 8 mil söder om...
Vill man bo lite närmare än Gnesta (vilket iofs inte är ett oävet ställe, efter vad jag sett) är ju Södertälje ett alternativ. Har ingen koll på priserna, men kommunikationerna till Stockholm är rätt hyggliga. Pendeltågen går varje kvart dagtid och tar lite drygt 40 minuter in till stan.