Ser inte ut att ha någon turné under 07 eftersom dom håller på att spela in ny skiva...
tjena! jo jag undrar om det är någon som vet om Avenged sevenfold kommer och lirar i sverige under 2007? isf vart och vilket datum :P? tack på förhand
9 svar · 549 visningar · startad av Repiv
tjena! jo jag undrar om det är någon som vet om Avenged sevenfold kommer och lirar i sverige under 2007? isf vart och vilket datum :P? tack på förhand
Ser inte ut att ha någon turné under 07 eftersom dom håller på att spela in ny skiva...
jaha okej, men jag trodde att dom skulle spela nått från "city of evil" albumet men det ska dom altså inte:(?
Har dom varit i sverige förut?
Repiv skrev:
jaha okej, men jag trodde att dom skulle spela nått från "city of evil" albumet men det ska dom altså inte:(?
Inte enligt inromationen på deras hemsida, iallafall...
Men du kanske ska veta att jag hara aldrig hört talas om bandet, jag vet inte vilka det e, Utan går enbart efter vad dom skriver på sin hemsida, Sen om den stämmer vet jag ej, Men den var officiell iallafall...
okej, jag har kollat där jag me och såg att dom inte lagt ut någon turnè men jag trodde det var någon som visste nått , men tack iallafall =)
Någon annan som vet något?
A7X brukar vara rejält trogna mot sina fans, så jag skulle nog lita på deras hemsida mer än vad andra kanske eller kanske inte vet.
OveRRidE skrev:
A7X brukar vara rejält trogna mot sina fans, så jag skulle nog lita på deras hemsida mer än vad andra kanske eller kanske inte vet.
Med tanke på att deras hemsidas nyheter uppdaterades senast den DECEMBER 8TH, 2006 så kan man ju fundera på ifall verkligen tourlistan e uppdaterad eftersom det står TOUR 2006 även där, Men inget mer, Förutom att dom håller på att spela in en ny skiva....
Esen skrev:
Med tanke på att deras hemsidas nyheter uppdaterades senast den DECEMBER 8TH, 2006 så kan man ju fundera på ifall verkligen tourlistan e uppdaterad eftersom det står TOUR 2006 även där, Men inget mer, Förutom att dom håller på att spela in en ny skiva....
..och antagligen är ingen tour inplanerad innan skivan är klar?
okej men har dom varit i sverige förut? tack för alla svar =) skriv om ni får reda på något mer :)
OveRRidE skrev:
..och antagligen är ingen tour inplanerad innan skivan är klar?
Det jag menade e att då inte sidan e uppdaterad på länge så kanske skivan redan e klar och eventuellt en toureplan planerad, Bara att det inte står på sidan...