webForumDet fria alternativet

Turtles på VHS eller DVD

Datorspel

9 svar · 518 visningar · startad av silfver

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg
Frågan#1

Jag är ute efter Turtles-filmerna på dvd eller vhs. Discshop säljer dem inte längre. Vet ni något ställe där man kan få tag på dem? Helst på dvd, eftersom jag inte har någon video...

Fick sån nostalgikick så jag bara måste få tag på alla filmerna igen. :D

Lovefilm.se har en del av filmerna för uthyrning. Men jag vill köpa dem. :(

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Har du kollat på Tradera?

http://www.tradera.com/search/imp.aspx?search=turtles&catid=1301

Finns några DVD filmer, Även några på VHS...

Esen skrev:

Har du kollat på Tradera?

http://www.tradera.com/search/imp.aspx?search=turtles&catid=1301

Finns några DVD filmer, Även några på VHS...

Tack för länken. Men de filmerna jag är ute efter är från sent 80-tal. De där nya Turtles-rullarna är från 2003 tror jag.

Jag vill ha nostalgi. ;)

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

..och som vanligt kan jag inte begripa varför Teenage Mutant Ninja Turtles blev Teenage Mutant Hero Turtles i England... :l

Skulle muterade sköldpaddor vara mindre läskigt än ninjasköldpaddor med samma mutation? :q :e

:stefan: skrev:

..och som vanligt kan jag inte begripa varför Teenage Mutant Ninja Turtles blev Teenage Mutant Hero Turtles i England... :l

Skulle muterade sköldpaddor vara mindre läskigt än ninjasköldpaddor med samma mutation? :q :e

wikipedia skrev:

På många håll i Europa hette serien till en början Teenage Mutant Hero Turtles, eftersom ordet ninja ansågs vara förknippat med våld

Så... nån som har fler tips? :p

Heh... jag registerade mig på Lovefilm.se häromdagen. Och i dag fick jag ett mail där de skrev att jag har en film som är på väg, haha. Liksom va? Okay, jag registrerar mig och kollar på lite film - och vips så får jag filmer hemskickat. Känns lite suspekt att göra så men vafan. Tur det var en Turtles-film. :e

Medlem sedan apr. 20042 994 inlägg

silfver skrev:

Heh... jag registerade mig på Lovefilm.se häromdagen. Och i dag fick jag ett mail där de skrev att jag har en film som är på väg, haha. Liksom va? Okay, jag registrerar mig och kollar på lite film - och vips så får jag filmer hemskickat. Känns lite suspekt att göra så men vafan. Tur det var en Turtles-film. :e

Bara så du vet, Lovefilm.se har 3 månaders uppsägningstid. (n) För övrigt var de bra.

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

använde de tidigare(fd. Brafilm, innan de bytte namn till Lovefilm) men då var riktigt sega med att skicka filmerna...

Fia skrev:

Bara så du vet, Lovefilm.se har 3 månaders uppsägningstid. (n) För övrigt var de bra.

Dags att säga upp sig redan nu då. :l Tack för tipset...

r\ Fast, under kontoinställningarna står det så här:

Sista uppsägningsdatum: 2007-03-31

Så jag antar att det inte är någon brådska.

287 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
153 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
149 ms — ändringar (db)