Refererar du till dig själv i tredje person eller? :e
Kanske det. :e
Jag hade nog inte stört mig på ifall filmen var en timma längre heller. Det känns som om de då hade kunnat utveckla karaktärerna lite. Som det såg ut nu så blev det ju ganska hastigt.
Var det bara jag som störde mig på den där negern som garvade uppe hos oraklet och som sedan försvann in i skuggan? Haha, så lamt! :e
Okej, då går jag mot strömmen och tycker att den var rätt kass. 3/10, inte en pinne mer.
Visst var den coolt filmad, de har verkligen ansträngt sig för att få fram Frank Millers dunkla miljöer - men det var ju också allt, i princip. Förutom ett gäng tokdeffade lirare som sprang omkring i Y-front och stålmannenkappa. ;)
Nä, då var Gerard Butler bättre som Fantomen på Operan. :bire
Har också sett den nu och gillade starkt vad jag såg! Hade nog precis som Silfver gett den 8/10 i betyg. Skall även tilläga att det här är en sådan film som gör sig 100 gånger bätttre på bio än hemma i vardagsrummet(tror jag iaf, har bara sett den på bio än så länge ;) )
Jag gillar första timmen fruktansvärt mycket. Dock sabbas allt när de blandar in Sagan om ringen, Matrix, Starwars och Braveheart, jag börjar dock varje morgon med att gå ut i köket och skrika
Spartans, today we eat breakfast in kitchen
277 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e