Dexter är grymt bra!
Jag hade svårt att tänka mig Michael C. Hall i en sådan roll, men det är verkligen (y)!
Dexter is teh shit! :)
27 svar · 1 818 visningar · startad av medialabs
Hohoho! Sitter och kollar på första avsnittet, herrejävlar! Den där kriminalteknikern har verkligen stora psykiska problem att ta i tur med.
By day, Dexter is a blood spatter expert for the Miami-Dade Police Department. By night he hunts down and kills those who he feels "deserve to die". These are usually violent criminals (murderers, rapists, etc) who Dexter thinks have escaped justice.
:birp
Dexter är grymt bra!
Jag hade svårt att tänka mig Michael C. Hall i en sådan roll, men det är verkligen (y)!
Dexter is teh shit! :)
Gillar den där afroamerikanska snubben till utredare som jävlas med Dexter: Kommentarerna som den snubben leverarar är guld:
"Im watching you motherfucker"
:e
Dexter är bra, men Patrick Bateman slår ändå Dexter med hästlängder. 8.30 res at Dorsia...
Dexter är skön. Börjar tappa stinget lite nu, men hoppas den kommer tillbaka i gammal form igen.
ÄSLKAR SERIEN! Kan inte vänta på att säsong 2 ska bli klar senare i höst!!
Sista avsnittet var ju ruskigt bra! Gillade "Brother to brother"-snacket och dilemmat osv.
Dexter är tillbaka!
Tydligen har dom två första avsnitten ur säsong 2 läckt ut på "internet".
Spännande värre!
Enligt imdb sänds inte nästa avsnitt - första i säsong 2 - förrän 30e september.
Vad som däremot kommer på bara några dagar är tredje boken, Dexter In The Dark. Alla tre är värda köpet, men vill ni ha kvar all spänning i andra säsongen ska ni vänta med att läsa bok nummer 2.
För de som struntar i se det på TV, utan bara måste få veta, så tipsar jag att Engelska Amazon kommer få in boken tidigare än resten av världen. Gå och förboka!
@nders skrev:
Hmm...
Säsong 2 börjar ju inte på amerikansk TV förrän i september?!?
Korrekt! Men det har ändå kommit ut två avsnitt.. :)
I vanlig ordning gäller det alltså att leka pirat för att få vara med och diskutera. :)
@nders skrev:
I vanlig ordning gäller det alltså att leka pirat för att få vara med och diskutera. :)
Räcker väl att besöka Dailymotion för att titta på dom tex.
Hmm, aldrig hört talas om dailymotion, men det kan ju vara ett bra tips om man vill se grejer utan att behöva vara olaglig. Tack för tipset!
@nders skrev:
Hmm, aldrig hört talas om dailymotion, men det kan ju vara ett bra tips om man vill se grejer utan att behöva vara olaglig. Tack för tipset!
Så du menar att det finns en moralisk skillnad mellan att ladda hem det och se det streamat? Någon har ju brytit mot upphovsrätten när de lägger upp copyrightskyddat material på Dailymotion/Youtube/Google Video etc.
casca skrev:
Så du menar att det finns en moralisk skillnad mellan att ladda hem det och se det streamat?
Det har jag ingen uppfattning om. Jag har ingen aning om vad dailymotion är för tjänst. Det lät på medialabs som att det var lagligt och OK.
Japp, det kommer en tredje säsong.
Nån som har några teorier om vad vi får se för "main story arc" i säsong 3, om det nu blir verklighet?
Själv har jag lite svårt att se hur de ska kunna hålla det fräscht i ~12 timmar till, men men.. :)
Avslutsavsnitten på säsong 2 var ju hur grymma som helst!! Så jobbigt att plastsyrran dejta brorsan. Jag höll på att bli tokig :)
Dexter är helt slut som människa, väldigt annorlunda serie måste jag säga men jag tvivlar starkt på säsong 3.