Har för mig att serien heter Magiker.
Det här vitrinskåpet heter vadå? En annan bild.
Jag försöker komma på vad fasen det här vitrinskåpet från ikea heter. Någon som vet får gärna berätta.
5 svar · 619 visningar · startad av mrblonde
Det här vitrinskåpet heter vadå? En annan bild.
Jag försöker komma på vad fasen det här vitrinskåpet från ikea heter. Någon som vet får gärna berätta.
Har för mig att serien heter Magiker.
Nope, det är inte Magiker. Magiker har inslag av vitt.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=2&productId=52801&langId=-11&categoryId=15889&chosenPartNumber=00077589
Jag tror att det är en äldre modell du frågar efter, och jag minns dessvärre inte vad den hette.
Det är inte Magiker, detta är en äldre serie som inte finns längre. Har för mig den hade nått finskt-klingande namn, men jag kan inte komma på det. Och tydligen ingen på blocket.se heller :)
Så jag ringde. Men de visste inte på telefon så de tyckte jag skulle maila dem istället. Men man kan bara eposta dem efter kl 16 för "supporten kan inte ta hand om 2 saker samtidigt".
Hur urbota dumt är det inte. Och mycket riktigt, kontakt webb formulärsidan på IKEA dyker inte upp förrän efter kl 16....
500 spänn på att jag kommer få ett mail imorgon där det står att jag skall testa att chatta med dem.. :e