Detta är så sliskigt att det inte är sant. AB har en artikel om konstiga pizzor runt om i landet, bland annat såna med hambugare inbakade och grejer... YUCK!
Tre Kronor är som sagt standard på flera pizzerior här i stan: tomatsås, riddarost, champinjoner, lök, kebabkött, färska tomater, isbergsallad och gurka samt pommes frites.
Men sallad och pommes hör inte hemma på min pizza, däremot är den väldigt poppis.
Pommes på en kebabpizza är skitgott! Åt det senast i fredags! :D Den bästa kebabpizzan med pommes finns i Jönköping och heter J-Södra, serveras på Alcamo. :)
Den skummaste annars som jag har sett är nog potatismos. :o
Den skummaste pizzan jag ätit var tomat, ost och glass. :)
Först bakades en pizza med tomat och ost, sedan lades tre kulor glass i mitten. Inte speciellt gott men kul att ha testat!
Gu va grisigt med hamburgare i pizzan! Fattar inte att det finns de som äter det, låter helt vulgärt!
pommes och sallad på kebabpizza kanske jag kan sträcka mig till men annars e jag nog rätt tråkig som mest håller mej till Hawaii.
För övrigt, e inte pizza bästa bakfyllematen, or what??
men annars e jag nog rätt tråkig som mest håller mej till Hawaii.
Oj, nu kom vi in på en av de mest perversa sakerna i hela gastroversum, och det är folk som har ananas i mat! Det är ju helt sjukt! Om vi ställer upp det på en skala över äckliga saker hamnar det under pedofili, men helt klart över en obduktion ;)
Kimsan skrev:
För övrigt, e inte pizza bästa bakfyllematen, or what??
Nej, kebab är bättre. En stor härlig kebabtallrik på Folkets Kebab på Folkungagatan = salighet i bakfyllan.
En polare till mig beställde en Kebabpizza med banan och pommes på. Det tyckte jag var helt vridet fel. En annan klasskompis köper Kebabrulle med pommes i. Också helt vridet!