celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inlägg
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inläggDet ser jag verkligen fram mot! Någon som har koll på hur många avsnitt och när det visas? Första avsnittet är ju på fredag i alla fall..
J.N.Medlem sedan apr. 20031 660 inläggHEJ!
Fyra avsnitt.
Det står på webben "Itzhaks Julevangelium är en julsaga i fyra advent". Varför är det inte fler advent? :birp
TtillmarMedlem sedan sep. 2002928 inlägg Ska bli riktigt kul med nya avsnitt nu igen, även fast det bara är 4:a, men ska ju tydeligen bli nån film nästa år läste jag någonstanns. :bire
altackMedlem sedan feb. 20042 594 inläggGivetvis kommer man att titta, även om jag tycker att de kunde valt roligare karaktärer att låta avsnitten kretsa kring. Tiffany och Kajan börjar kännas lite gamla, liksom. ;)
celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inläggFilmen kommer handla om utrikeskorren Morgan och hans fotograf Robert :e Den förträfflige Suzanne Reuter spelar nyhetschefen (y)
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inläggDet här ser jag fram emot! (y)
PPeddaMedlem sedan juni 20006 031 inlägg Fan, jag som inte är hemma på fredag. Blir till att programmera videon istället.
TtillmarMedlem sedan sep. 2002928 inlägg
celia skrev:
Filmen kommer handla om utrikeskorren Morgan och hans fotograf Robert :e Den förträfflige Suzanne Reuter spelar nyhetschefen (y)
Aha trodde hon skulle vara med i julavsnitten :p
På tal om Suzanne Reuter , någon som vet när nya svensson svensson börjar?
tillmar skrev:
Aha trodde hon skulle vara med i julavsnitten :p
Nä, tvärtom, jag antog att hon skulle vara med i filmen eftersom hon spelar nyhetschef i julavsnitten. ;) :birp De visade en snutt i programmet Sverige! eller vad det heter. Reprisen pågår på SVT just NU!
tillmar skrev:
På tal om Suzanne Reuter , någon som vet när nya svensson svensson börjar?
Sista avsnittet spelas in 26/2 2007 så sändningsstart är iaf senare än det.
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggMorgan är helt klart en favorit. Hoppas att dom även har med de svenska och norska äventyrarna.
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggInväntar reprisen så man riktigt hinner njuta. Tur att det är inspelat.
TtillmarMedlem sedan sep. 2002928 inlägg Håller med riktigt bra. Kul att dom har med hon från kvarteret skatan med :)
celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inlägg. :e :e :e :e av 5 möjliga
Fick SMS idag av Itzhak :D och en länk till ett videoklipp och en påminnelse.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=59444&from=program_ao