webForumDet fria alternativet

The Life of David Gale

Film & TV

7 svar · 787 visningar · startad av silfver

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg
Frågan#1

Det är inte var dag Tv4 väljer att visa bra film - så ta nu i kväll tillfället i akt och spana in The Life of David Gale som sänds klockan 21:00 på Tv4.

En riktig toppenfilm som handlar om en dödsstraffsaktivist som nu själv blivit dömd till döden. Med Kevin Spacey och Kate Winslet i huvudrollerna.

Spana in! :)

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg

Tack för tipset men nej tack...
Säkert en bra film men hur kul är det att vänta i en halvtimma mitt i filmen för att dårarna på TV4 ska visa reklam, nyheter och reklam en gång till... Jag bojkottar deras söndagsfilmer.
Fast man kanske skulle spela in den och snabbspola förbi avbrottet...

Jag störs inte så hemskt mycket av deras filmavbrott så här på söndagskvällen. För då springer jag alltid på toa, eller gör en smörgås eller liknande. Jag är ändå alldeles för seg för att bry mig om sånt där på söndagar. Men jag håller med dig, de förstör en hel del bra film på grund av sina reklamavbrott...

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

Poteta skrev:

Tack för tipset men nej tack...
Säkert en bra film men hur kul är det att vänta i en halvtimma mitt i filmen för att dårarna på TV4 ska visa reklam, nyheter och reklam en gång till... Jag bojkottar deras söndagsfilmer.
Fast man kanske skulle spela in den och snabbspola förbi avbrottet...

...jag ska se den... och det är bra med paus, då hinner jag gå och duscha! (y)

Vilken rulle alltså! (y)

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Jag har redan sett den ganska nyligen... men jag tycker att den är jäkligt bra, och knorrig på slutet... ;)

Medlem sedan juni 2000974 inlägg

Arggghhhh...Kevin Spacey är en bra skådis. Synd att jag missade filmen.

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Bra film men jag pallar inte heller TV4 på söndagkvällar med nyheter som avbryter...

252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)