Frågan 3 nov. 2006 16:58 #1 Hejsan!
Nu ska jag åka till min mamma över helgen, Det är hemskt hon har bara ett gammalt 56k modem.. :P
Men saken är den att det tar ca 1 timme och 30 minuter att åka dit så jag behöver en bra tidning att läsa som tar väldigt lågtid att läsa och som är bra..
Den ska finnas på pressbyrån också. :)
Någon som har några idér.. ?
Lasp Medlem sedan juli 2000 12 978 inlägg Såg rubriken och tänkte direkt på M3 men carl_x kom före. Men det är rätt val.
Okej, har varit nära att köpa M3 innan men aldrig gjort det.
Är det mycket intressant i den?
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Sweden Rock Magazine eller Close Up.
@nders skrev:
Sweden Rock Magazine eller Close Up.
Vad är Close Up för tidning?
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Hårdrock, metal och annan supersmaskig musik.
http://www.closeupmagazine.net/
cok Medlem sedan dec. 2005 664 inlägg Vetenskapens värld, mycket intressant läsning :bire
Ekström Medlem sedan feb. 2002 2 594 inlägg Det beror på. Vill du ha en dålig tidning som väcker den nostalgiska ådran hos vissa forumister eller en tidning som väcker exotiska lustar hos andra?
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Nemi och Pondus som efterrätt till facktidningen så klart! (y)
karlj87 Medlem sedan mars 2004 662 inlägg Har precis avsagt mig prenumationen på Illustrerad Vetenskap. Läs tidningen Fokus. Mycket bra tidning med bra analyser!
cok Medlem sedan dec. 2005 664 inlägg
oHLLe skrev:
Illustrerad vetenskap :)
Det var ju den jag menade också, skyller på järnbrist! ;)
Bilsport? Gatbilar.se ? FIB akutellt? Rapport? :e