webForumDet fria alternativet

NEJ! Richard Hammond allvarligt skadad

Bilar & fordon

20 svar · 1 045 visningar · startad av Kapten Haddock

Medlem sedan jan. 2006600 inlägg
Frågan#1

_---

Raderar hela tråden. Skitsverige kan gå dra nått gammalt över sig. Gå ur EU så vi slipper er!

hamster.gif
Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Ännu en dåre som riskerar livet för att göra bra TV. :l

Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med bassebhu alternativt forumledare@webforum.nu.

bassebhu
Moderator, webForum

Redigerat med anledning av webForums regler §1 och §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med bassebhu alternativt forumledare@webforum.nu.

bassebhu
Moderator, webForum

Att det är tråkigt när människor skadar sig tycker jag är så självklart att jag lät bli att skriva det. Jag hoppas naturligtvis att Hammond klarar sig ur det här utan skador för livet.
Dessutom hoppas jag att han reflekterar över vad som är viktigt här i livet; bra TV eller livet i behåll.

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Orka bry sig om någon som kör som en dåre bara för att få vara med i tv-rutan.

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Web-Tor gjorde en nykter analys som han inte presenterade med ovårdat språk och personliga påhopp. Jag föreslår att herr Haddock tar en tripp till wFs trivselregler.

- - - - - -

Ja, det är tragiskt, och jag hoppas självklart att han klarar sig.

Sluta nu grabbar innan Haddock exploderar vid tangentbordet.

Allvarligt; någon som fått klarhet i om Hammond lyckades slå hastighetsrekordet?

För den som missade originalinlägget och inte fattar vad tråden handlar om:

Kapten Haddock skrev:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/north_yorkshire/5365676.stm skrev:

Top Gear presenter Richard Hammond is in a critical condition in hospital after a crash in a jet-powered car while filming for the programme.

The presenter, 36, was taken by air ambulance to a Leeds hospital which has a special neurological unit.

A North Yorkshire Ambulance Service spokesman said he was unconscious when they got to the scene but was regaining consciousness at the hospital.

A BBC spokesman confirmed the presenter had been injured during a shoot.

Han måste överleva! Top Gear behöver Jeremy, Kapten Slö och Hamstern.

Ja tyck vad ni vill men jag orkar inte med all denna "svenskhet" längre. Måste sticka innan jag utvecklar anti-svenska fördomar som aldrig går bort.

Medlem sedan mars 20001 858 inlägg

Kapten Haddock: Lite bitter idag?

Var helt jävla nöjd tills jag gjorde denna tråd. Fyfan min flickvän vill åka till sverige på kryssning kom jag på. Måste jag sätta mina fötter på svensk jord, bäst att leta upp några gamla dojor då.

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Jag kan ta hand om din flickvän istället, stanna du kvar. Visst, jag får använda tång och mängder med rengörningsmedel, men det kan det nog vara värt för att få höra nån stöna på finlandsvenska, priceless.

Haha, vilken orginell och störtskön svensk humor. Ja i brist på annat får väl skryt duga.

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Jag håller med dig Haddock, det är för ruggans tråkigt att han är svårt skadad. Jag har sett en del av hans övriga program och det är helt klart en programledare med en särskild personlighet.

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

Nej vad tragiskt :( Brainiac skulle inte vara detsamma utan honom!! Hoppas han klarar sig (y)

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

Kapten Haddock skrev:

Haha, vilken orginell och störtskön svensk humor. Ja i brist på annat får väl skryt duga.

den finska verkar vara sämre... :birp

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Hur har det gått för honom, någon som vet? Hittar inga uppdateringar om hans status på nätet.

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag är lite osäker på när texten skrevs, men enligt den officiella hemsidan på BBC går det framåt. :)

http://www.bbc.co.uk/topgear/richard_hammond.shtml

Mvh

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
116 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)