webForumDet fria alternativet

Reseplånbok

Konsumentråd

6 svar · 1 197 visningar · startad av mibbe

Medlem sedan mars 2000402 inlägg
Frågan#1

Vilken affär(skedja) vänder man sig till för att inköpa en s.k reseplånbok? Alltså en sån som man hänger runt halsen och innanför tröjan?

Bor som ni ser i Stockholmstrakten så jag borde hitta en lätt? Men går bet på det i alla fall idag via nätet.

Medlem sedan mars 2003664 inlägg

Brukar man inte kunna få/köpa sådanna på Forex när man växlar pengar? Vet att vi har en sådan här hemma någonstans. Kanske inte den snyggaste men det gör kanske inget om den skall hänga innanför tröjan.

Medlem sedan apr. 2006190 inlägg

Ta en titt på Addnatures utbud. Sea to Summit 5 Pocket Neck Wallet ser ut att kunna va nått. Funderar själv på något liknande inför kommande resa.

Ode: Snygg spelar noll roll. Jag är som sagt ytterst ovan resenär, och från en stad där Forex inte fanns. Är det som du säger så är ju saken biff. Ska kolla upp det :)

Intesa: Ser ut som ett bra alternativ det också. Birger Jarlsgatan är det inte långt till för mig, så ska kolla upp den butiken. :) Kanon, två bra alternativ på kort tid. Tackar så hemskt mycket (fler alternativ är förstås välkomna) =)

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

Åhlens?! dom har en väskavdelning där dom säljer en väldig massa olika grejjer...

Hej! Hittade en enkel i Täby Centrum, på lundbergs väskor där. Tack för all hjälp :)

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
117 ms — ändringar (db)