Vad har hon för intressen?
Min syster fyller snart 17 och jag vet inte vad jag ska köpa. Lite idéer skulle vara uppskattat :)
10 svar · 891 visningar · startad av Tengblad
Min syster fyller snart 17 och jag vet inte vad jag ska köpa. Lite idéer skulle vara uppskattat :)
Vad har hon för intressen?
Ja du, hon har inga direkt intressen. Hon är mest med pojkvännen eller på stan med kompisarna.
Köp kondomer ;)
Det behövs säkert, plus att du kommer ha hur kul som helst när du ser hur pinsamt hon tycker det är att få det inför hela släkten! ;)
Jymdis skrev:
Köp kondomer ;)
Det behövs säkert, plus att du kommer ha hur kul som helst när du ser hur pinsamt hon tycker det är att få det inför hela släkten! ;)
Hehe, skulle kunna funka. Jag tror dock inte hon tycker det är speciellt pinsamt.
cd-skiva, biljett till någon konsert...
Tillbehör till mobilen!!!! Ungdomarnas liv kretsar kring mobilerna nu för tiden, köp nån musikdel, kontantkortspåfyllning, extra minne, bluethooth-headset eller vad som helst - bara det är till nallen!!
Kanske lite okänd men bra musik, inom samma genre som hennes favoritalbum. Kanske du måste smyga lite i hennes rum men det hon inte ser lider hon inte av kanske.
Jag fick något extra till mobilen p.g.a. lite strul som du kan få. Det är någon typ av "sticker" eller klistermärke, kalla det vad du vill, som man fäster på mobilen, som blinkar/blixtrar när det ringer...
Det kanske kan vara nått :e
Något till mobilen kan funka ja :) Konsertbiljetter ska kollas på också.
Någon som har förslag på nätbutik med massa sånt mobilpillijox?