ANOVO Nordic AB
Kundtjänst
GSM Telefoner
Tel: +46 (0)550 855 41
Fax: +46 (0)550 855 89
E-mail: support.kristinehamn@anovo.se
/j
1 svar · 432 visningar · startad av Cassady
I början av sommaren lämnade jag in min telefon hos 3. Trodde lagningen skulle gå på garantin men begreppet "stötskada" satte käppar för detta. Telefonen åkte in till någon verkstad för displaybyte och 3 kontaktade mig med dåliga nyheter. 1600:- skulle lagningen kosta. 3 bad mig återkomma när jag beslutat om jag ville ha den lagad eller ej. Fine! tänkte jag till slut. Orkar inte tjaffsa. 1600:- får det bli. Försökte få tag på 3 men efter timmar i telefonkö gav jag upp. Det visade sig då att nummret till 3 (frölunda torg) inte alls var nummret till 3 (frölunda torg) utan någon central enhet. Efter lite pillande fick jag tag på ett mobilnummer till butiken. Där nåde jag endast en telfonsvarare. Efter ett flertal försök under sommaren lyckades jag idag få tag på dom för att lämna beskedet om lagning (som jag försökt lämna hela sommaren). Prao-eleven på andra sidan tråden sa då att JAG måste kontakta anovo.se och be dom laga telefonen(!). Jag bad om nummret dit men det enda han kunde ge mig var ovanstående URL. Föga givande. Hur tacklar man det här? x(
ANOVO Nordic AB
Kundtjänst
GSM Telefoner
Tel: +46 (0)550 855 41
Fax: +46 (0)550 855 89
E-mail: support.kristinehamn@anovo.se
/j