Har den slagit utomlands? Versionen jag beställde hade bara de nordiska ländernas undertexter och inte engelska, men jag vill dela med mig till vissa utländska bekanta :OO
Man kan inte rippa sin lagliga version och lägga på undertexter externt? Är inte så haj på sånt men det borde åtminstonde inte vara olagligt.
Och var ska du få undertexterna från? Om du redan har lyckats ladda ner en version med engelska subbar, och redan äger en laglig kopia på DVD, så ser jag inte varför du skulle hålla på trixa istället för att bara använda det du har laddat ner. (Eller ta bort det du har laddat ner om du slaviskt vill följa reglerna)
Och var ska du få undertexterna från? Om du redan har lyckats ladda ner en version med engelska subbar, och redan äger en laglig kopia på DVD, så ser jag inte varför du skulle hålla på trixa istället för att bara använda det du har laddat ner. (Eller ta bort det du har laddat ner om du slaviskt vill följa reglerna)
Nej, jag har inte hittat någon version att ladda ned med engelsk sub. Då hade problemet varit löst :)
Med DVDSubber II kan man spela upp en vanlig DVD skiva och samtidigt visa undertexter från en *.srt-fil. Jag hittade engelska undertexter till Jalla Jalla på nätet.
Database error: Invalid SQL: select * from top_downloaded order by dlnum desc limit 5
MySQL Error: 1016 (Can't open file: 'top_downloaded.MYI' (errno: 144))
Session halted.
Man kan inte rippa sin lagliga version och lägga på undertexter externt? Är inte så haj på sånt men det borde åtminstonde inte vara olagligt.
Inte om skivan ifråga är kopieringsskyddad och du kringgår skyddet när du rippar. För att få bort dessa lagar får du, liksom jag rösta svart den sjuttonde ;).
255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849