För några år sedan gick det en jätterolig humorserie på SVT. Det var en brittisk man som gjorde en massa sketcher ute bland folk på gator och i parker mm. Bland annat ett skämt med en jättestor mobiltelefon. Sen var han bland annat på en poesiklubb och uppträdde. Programmet hette i alla fall samma som komikers namn om det kan hjälpa.
För några år sedan gick det en jätterolig humorserie på SVT. Det var en brittisk man som gjorde en massa sketcher ute bland folk på gator och i parker mm. Bland annat ett skämt med en jättestor mobiltelefon. Sen var han bland annat på en poesiklubb och uppträdde. Programmet hette i alla fall samma som komikers namn om det kan hjälpa.
Låter lite som Trigger Happy men jag har svår att tänka mig att någon heter Trigger Happy ;) Men det där med den enorma telefonen känner jag i vilket fall igen från Trigger Happy...
/red
Det blev många Trigger Happy där. Här är några till:
Hade tänkt föreslå just trigger happy tv, kände igen det där med telefonen men följande fras fick mig att tro att det kanske var gjort även i nån annan serie...
marja skrev:
Programmet hette i alla fall samma som komikers namn om det kan hjälpa.