Jo, man har ju hört att det ska vara rätt knepigt att få sittplats på allsången. Så, vilken tid bör man vara där för att få en hyffsad plats?
Alltså, man vill ju inte sitta längst bak heller precis, är hellre där några timmar innan så man ser något, annars ser man bättre på TV.
Hoppas någon har bra tips, har aldrig varit där själv.
oj... ja, men man har ju ingen lust att hänga där så länge. Inte kan man ju bara lägga en filt där då och sedan strosa runt hela dagen och komma tillbaka till sina "bokade" platser? Hmmm... man skulle vara 2 par istället för bara vi (1 par) då kunde man sitta i skift och boka :)
Det sjuka är den att ska du ha sittplats så måste du dit tidigt...då menar jag typ 07.00. Min flickvän och hennes vänner var där innan 07.00 och då var det kö... Själv kom jag dit runt 15.00 och då var det otroligt mycket folk...
Jodå... det var tur man var där tidigt!! Bara strömmade på folk hela tiden... var ju rätt tjockt alltså, märkte man när man senare var på toa och skulle igenom folkmassan... är det nåt man verkligen vill se, då ska man vara där innan dom öppnar... några foton här också
näe... jag satt längst in på bänken så jag fick aldrig nån mick i plytet, men däremot tanten som satt längst ut på min bänk. Vet inte om jag kom med i TV, i grönmålad båt-låten syns axeln iaf :)
:) mmm... en framför mig tyckte jag är lik Magnus Carlsson (han i Barbados) det är andra gången jag hört det... såå... kan låtsas vara kändis, hela jag :)
Jag och mina kompisar såg Håkan Hellström och var där från 10 på morgonen till långt efter sändningen var klar... och det var en hel del folk där när vi kom, kl 10!
264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25