Frågan 26 juni 2006 20:31 #1 ÄNTLIGEN
Dax igen.
I kraft av ett demokratiskt beslut har det bestämts att det sker en wF-träff lördagen 22/7 i Stockholm.
Vi skippar Gönan denna gång och lägger inträdespengarna på B-vitamin (öl) eller C-vitamin (Gt). (För minderåriga finns vitaminpiller)
Plats och klockslag meddelas senare men boka in från middagstid.
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg 22 juli? Ni är medvetna om att Thåström spelar i Tantolunden då? ;)
För övrigt är också kalcium (WR) nyttigt. :birp
C carl_x Medlem sedan mars 2000 1 858 inlägg Nicrosoft: Inte bättre för både dig och mig att lägga träffen i... Malmö?
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg
carl_x skrev:
Nicrosoft: Inte bättre för både dig och mig att lägga träffen i... Malmö?
Agree. Låt jävlarna komma ner här nån gång.
K K@llen Medlem sedan mars 2003 2 667 inlägg Eller en wF-karnelvals-date in LA till helgen. ;)
mariel Medlem sedan okt. 2004 430 inlägg
Nicrosoft skrev:
Vi skippar Gönan denna gång och lägger inträdespengarna på B-vitamin (öl) eller C-vitamin (Gt). (För minderåriga finns vitaminpiller)
och c-vitamin är.....?
är det här öppet till vem som helst eller bara till "the regulars"?
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg
Självklart får alla som vill komma!
Dessvärre kan jag nog inte denna gång. :(
Edit: Förresten; middagstid, är det mitt på dagen på skånska? Det jag skulle kalla lunchtid? Eller är det ungefär när man äter middag?
Jag har aldrig riktigt förstått skånska :)
Ode Medlem sedan mars 2003 664 inlägg Stockholm eller Malmö? Varför inte göra en kompromiss och ha det i Göteborg? :e
mariel skrev:
och c-vitamin är.....?
Klart att det är öppet för alla.. :)
C.vitamin hittar du i citronskican som man brukar få i sin gin & tonic. :)
@nders skrev:
Edit: Förresten; middagstid, är det mitt på dagen på skånska? Det jag skulle kalla lunchtid? Eller är det ungefär när man äter middag?
Jag har aldrig riktigt förstått skånska :)
Just det, middagstid är när man äter middag. Och eftersom jag inte äter lunch utan middag mitt på dagen så är det mitt på dagen. :moose
Wtf, vi kan väl säga vid 12-15 tiden på lämplig pub som serverar Guinness :)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg
Nicrosoft skrev:
Just det, middagstid är när man äter middag. Och eftersom jag inte äter lunch utan middag mitt på dagen så är det mitt på dagen. :moose
Wtf, vi kan väl säga vid 12-15 tiden på lämplig pub som serverar Guinness :)
Kör du upp hänger jag med, om jag slipper betala bensin.
Okkido skrev:
Kör du upp hänger jag med, om jag slipper betala bensin.
Jag lovar att du slipper betala bensin. Jag kör diesel. ;)
Jag är redan i norrrland så det blir tyärr lite svårt.
Varför lägga det mitt i semestern? :bla x( Dessa fyra veckor är en av de få perioder som jag under en längre sammanhängande tid inte befinner mig i Stockholm.
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Så är det med wF, det oväntade bara händer :p Alltid bra att ha en plan B ;)