I helgen kom det ut en platsannons som passar mig perfekt. :)
Men sista ansökningsdag är nästa fredag.
Det tycker jag var ovanligt kort tid (2 veckor), och funderar därför på om dom bara har slängt ut annonsen och sen tackar nej till alla ansökningar då dom kanske redan har tillsatt tjänsten.
Jag sökte ett jobb innan jul förra året, den annonsen va det 10 dagars ansökningstid på. I april så ringde dem och pratade på som att inget hade hänt då frågade jag hur det kunde komma sig att dom hörde av sig nu svaret blev "aa det drog ut lite på tiden" :)
Har för mig att det är krav på företag ska sätta ut annons i platsbanken om de har en ledig plats. Och då sätter de ut en annons bara för syns skull och för att slippa den avgift den kan åka på för att de inte lagt ut annons. enligt afs handläggare är den bara på ett par hundra.
Har för mig att det är krav på företag ska sätta ut annons i platsbanken om de har en ledig plats. Och då sätter de ut en annons bara för syns skull och för att slippa den avgift den kan åka på för att de inte lagt ut annons. enligt afs handläggare är den bara på ett par hundra.
Finns ingen som helst krav på att företag ska annonsera om sina lediga tjänster. Varför skulle det finnas?