C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Frågan 8 juni 2006 23:11 #1 Snart kanske, kanske det är slut på arbetslösheten! Ty som den gymnasieobildade arbetslösa tölp jag är har jag faktiskt sökt ett schysst jobb som grafisk formgivare. (Ganska skönt avbrott från alla ansökningar till jobb som vaktmästare, lagerarbetare och andra otacksamma kneg.)
Fick svar (de kallade mig "intressant"! wow!) och har nu precis knåpat ihop mitt arbetsprov. Det är för övrigt suveränt bra grejer, så nu måste de typ anställa mig bums! :)
Så heja mig! :birp
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Grattis, fixar du ett åt mig med?
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Så länge du snackar om kanelbullar.. så visst!
Grattis! :bire
casca skrev:
Det är för övrigt suveränt bra grejer, så nu måste de typ anställa mig bums! :)
Kan man få se lite då kanske? ;)
B b242569 Medlem sedan sep. 2005 1 758 inlägg Du kan väl ännu inte säkert utgå från att du får jobbet, bara för att de tyckte att din ansökan var "intressant"?
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg
b242569 skrev:
Du kan väl ännu inte säkert utgå från att du får jobbet, bara för att de tyckte att din ansökan var "intressant"?
Neeej vafasen, det här är bara en tråd av hopp. :e Det där var bara skrytsamt självförtroende!
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg
b242569 skrev:
Du kan väl ännu inte säkert utgå från att du får jobbet, bara för att de tyckte att din ansökan var "intressant"?
Det gäller att ta ut glädjen i förskott, för man vet aldrig när den kommer nästa gång.
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg
Pace skrev:
Det gäller att ta ut glädjen i förskott, för man vet aldrig när den kommer nästa gång.
Precis!
Och nu blev det ingenting. :( Back to teh everyday shit then.
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Du kan alltid få komma hem till mig och arbeta som min personlige uppassare. Jag betalar ut din lön i natura.