webForumDet fria alternativet

C.S.I.

Film & TV

3 svar · 332 visningar · startad av asp

Medlem sedan aug. 2002733 inlägg
Frågan#1

Hej.

Var det någon som såg de två avsnitten som gick igår kväll vid 23 tiden? Jag såg först CSI Miami och tyckte det var grymt spännande, dessutom gick ju fortsättningen CSI NY bara fem minuter senare.

Men nu somnade jag i sista pausen (tror jag). Var det någon som såg det sista avsnittet och kan berätta om de fick tag i mördaren? Berätta gärna vad som hände efter att mördaren knivskar en på tåget.

/ Marcus

Medlem sedan dec. 2002378 inlägg

Mördaren hoppade av tåget och mr c.s.i tvingades ta hand om den knivskurne. I slutet får mördaren fängelse och de berättar att man tillämpar dödsstraff.

Medlem sedan juli 20011 084 inlägg

Om det nu var så grymt spännande hur kunde du då somna?!?!?!? :P

Ger en liten bättre sammanfattning dock... ;)

Han springer i alla fall av tåget och Mac tvingas stanna kvar och hjälpa en skadade mannen. De får sedan reda på (tror det var efter i alla fall?) Att killen är biologisk son till pappan i familjen. Och det misstänker att han även skall skada den andra dottern(hans syster systern). Killen kommer till sin systers lägenhet för att döda henne men bakom dörren gömmer sig både Mac och Horatio med dragna vapen. THE END... :e

PS. Han whinar även i fängelset om att hur det är hans pappas fel för att han inte tog hand om honom som barn. Men då säger Mac ett coolt citat som jag försökt googla fram men hittar det inte...

edit: wee, hittade det :h

Mack Taylor skrev:

Me, I don't pity you Darius. There's a lot of people with worse stories than yours. They never hurt anyone. You killed twelve people in two states over the last seventy-two hours and you want me to feel sorry for you because your daddy didn't kiss you when you were a baby? You asked for my help. I did help you. You're where you belong. You rot in hell you son of a bitch!

Medlem sedan aug. 2002733 inlägg

Tackar!!

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)