Hej såg just finalen av big-brother, så spelades det en låt precis när vinnaren kom ut från huset. Det var först någe piano och sen blev det metal precis när hon satte ut foten utanför huset.
Undrar då om någon av er såg finalen och kanske vet vilken låt det var?
Jag menar nu inte låten som kom efter som var en green day låt!
Hej såg just finalen av big-brother, så spelades det en låt precis när vinnaren kom ut från huset. Det var först någe piano och sen blev det metal precis när hon satte ut foten utanför huset.
Undrar då om någon av er såg finalen och kanske vet vilken låt det var?
Jag menar nu inte låten som kom efter som var en green day låt!
Tack på förhand! :bire
Jag höll på att kanalswappa för fullt för Big Brother hör väl kanske inte till favoritprogrammen... :OO Men! Jag har nån känsla av att jag hörde Paradise Lost - Small Town Boy där i krokarna. Kan det stämma? :)
Jag höll på att kanalswappa för fullt för Big Brother hör väl kanske inte till favoritprogrammen... :OO Men! Jag har nån känsla av att jag hörde Paradise Lost - Small Town Boy där i krokarna. Kan det stämma? :)
haha, nja inte favoritprogram men sitter hela familjen förutom farsan plankade framför BB så har man inte mycket val :p
Men för att återgå te frågan. Jag är inte 100% säker på att det är den jag menar. Men den var bra iallfall.
Jag lämnar frågan öppen fortfarande te jag är säker :bire