Jag vill tacka min käre mor för förmågan att tala utan att tänka, och jag vill i samma veva tacka samma kära mor för förmågan att uttrycka mig tydligt och humant. Jag vill även tacka fan för att jag föddes snabbtänkt med förmågan att läsa och förstå människor och deras tankar.
Sist men inte minst vill jag tacka Tompa för en djävulskt skoj fest, en intressant variation av människor och inte minst herr uppfinnarjocke som kom på koffeinpillerna. :birp
Kort och gott: en jävligt skoj kväll är över; nu väntar ångesten.
Snart är du bakfull och undrar varför i helvete du skrev det där... :e
eller så sitter man här och funderar på om man någonsin kan visa sig bland folk igen ;) Gjorde iof en fruktansvärt osjälvisk gärning igår... som förmodligen kommer slå tillbaka på stackars Cassady :p :birp
eller så sitter man här och funderar på om man någonsin kan visa sig bland folk igen ;) Gjorde iof en fruktansvärt osjälvisk gärning igår... som förmodligen kommer slå tillbaka på stackars Cassady :p :birp
Du offrade dig att trösta och kela lite med en tjej vars jevla pojkvän enligt henne just då var dum i huvet och kunde dra åt h...? men som idag...
Det verkade inte vara någon större fara, trots allt. :)
Lite lustigt att det bara slank in ett endaste stavfel i orginalposten! Jag trodde det skulle vara fullt av dem med tanke på.. ehum.. "omständigheterna". ;)
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25