webForumDet fria alternativet

Sony-skrivare-låt

Musik

5 svar · 453 visningar · startad av Duffer

Medlem sedan mars 2003429 inlägg
Frågan#1

Hej,
Vet någon vad låten i reklamen till Sonys skrivare heter där man ser en massa studsbollar studsa ner för typ en av san fransiscos gator?

Mvh
Tobias

Medlem sedan aug. 20051 601 inlägg

Låter som José Gonzales - Heart beat? men den reklamfilm jag tänker på är inte för skrivare... någon tv vill jag minnas.

Medlem sedan aug. 20051 601 inlägg

men att det skulle finnas två reklamfilmer med bollar som studsar ner för siscos gator har jag svårt att tro...

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Bekräftning: ;)
José Gonzales - Heartbeats
Reklamen är för en TV och inte en skrivare.

Medlem sedan apr. 20032 072 inlägg

Jag har inte det minsta svårt att tro att Sony skulle kunna använda reklamsnutten för mer än en produkt då bollarna faktiskt släpptes på riktigt och det tog veckor att plocka upp bollarna igen. Men med tanke på att reklam är reklam och att en snutt reklam alltid skall kopplas till en produkt så gör man sannolikt inte så, även om det hade varit långt mer ekonomiskt och säkert sänkt priset till konsument en del på den TVn det nu rör sig om :e.

Medlem sedan mars 2003429 inlägg

det var nog tv, tyckte det var konstigt att sony gjorde skrivare, trodde alla färger skulle representera de fina färger skrivaren har, men det är ju hur bra bilden är =D Tack ska du ni ha =)

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)