webForumDet fria alternativet

Oj vad paff jag blev...

Småprat

7 svar · 502 visningar · startad av Cassady

Medlem sedan aug. 20051 601 inlägg
Frågan#1

... när jag nyss började fundera över vart allas våran Scatman John blev av. Döm av min förvåning när jag konstaterade att denna hjälte lämndade jordelivet i december '99 :q :( (n)

SORG!

Hedrar Scatman John med ett glas bira och följande stycke.

"I'm a scatman. Skibi-dibi-dim-dum-duru-dup. Jum-duru-dup. Baraba-bi-bapa-bara-bup. Bi-bapa-bara-bup. Bi-bapa-bara-bup!" :birp

Medlem sedan dec. 20003 563 inlägg

*Sjunger/dricker med i rytmen*

Vill härmed göra denna tråd till den officiella Scatman-tråden! När man känner sig lite nere och blå så kan man gå in och lägga en rad här :birp

Här kommer en till:

"Ba-po-bej-bop-boppide-ba-bop-pe. bop-boppide-ba-ba-ba-ba." :birp

Medlem sedan jan. 20061 807 inlägg

Är det så länge sedan? Hade för mig att han kilat vidare men inte för så länge sen.

M@gnus skrev:

Är det så länge sedan? Hade för mig att han kilat vidare men inte för så länge sen.

Tydligen. Enligt wikipedia tog cancern hans liv den 3:e December 1999 :(

Tänk om man kunde leva i Scatland! (Min högsta dröm) :birp

"I'm calling out from Scatland. I'm calling out from Scatman's world. If you wanna break free you better listen to me. You got to learn how to see in your fantasy"

Tårar rullar längs mina kinder när jag hör:

"Scatman, fat man, black and white and brown man. Tell me 'bout the colour of your soul. If part of your solution isn't ending the pollution. Then I don't want to hear your stories told. I want to welcome you to Scatman's world"

Scatman John! Requiescat in Pace....

Medlem sedan dec. 2004290 inlägg

VA?! Hade jag ingen aning om. Han var typ anledningen till att jag tog steget fram och frågade en tjej om chans i ~fjärde klass. Gudars skymning.....

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Men jeez, har ni ingen koll alls? ;)

Hans cover på Queens The Invisible Man är suverän! :birp

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)