S stefaneh Medlem sedan nov. 2001 131 inlägg Frågan 22 apr. 2006 10:26 #1 Tänkte det var dags för en ny gissningslek. Har tagit den från ett annat forum jag besöker.
reglerna är ganska enkla:
Målet är att identifiera filmens titel utifrån en screencap. Den som gissar rätt får sedan äran att posta en ny screencap.
Om den som svarat rätt säger att han/hon inte har någon screencap eller om det dröjer 24h efter rätt svar utan ny bild så kan vem som helst lägga upp en bild (endast en åt gången självklart).
Jag startar upp det hela med en ganska enkel.
S stefaneh Medlem sedan nov. 2001 131 inlägg
UlfT skrev:
Dogma
helt rätt (y) , som sagt man ska börja någorlunda enkelt. Nu är det din tur att lägga upp en.
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg Då kommer nästa filmdump:
UlfT skrev:
Då kommer nästa filmdump:
Sky Captain and the World of Tomorrow ? (eller, hum, det kanske inte är Angelina Jolie)
S stefaneh Medlem sedan nov. 2001 131 inlägg uuuh nu blev det lite värre :-) det känns väldigt sci-fi men den där bakgrunden ställer till det för mig
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg Den är sci-fi, kan jag nämna som en ledtråd.
T Troll Medlem sedan dec. 2003 229 inlägg Det är ju Avalon, ruskigt snygg film.
Har ingen bild så någon annan får fortsätta. Om det nu är rätt :)
S stefaneh Medlem sedan nov. 2001 131 inlägg gissar på Empire of the Sun - Solens Rike
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg
stoffe-2k skrev:
vilken av dom tre? :)
http://www.imdb.com/title/tt0267287/
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg
stefaneh skrev:
gissar på Empire of the Sun - Solens Rike
Bra gissning, men fel. ;)
mayday skrev:
Bron över floden Qui eller hur de stavas.
Ingen aning men vild gisning
nope.
mayday Medlem sedan aug. 2000 3 473 inlägg Bron över floden Qui eller hur de stavas.
Ingen aning men vild gisning
S stefaneh Medlem sedan nov. 2001 131 inlägg ja andra världskriget och arga japaner är det men vilken film det är lite svårare...
Spook Medlem sedan dec. 2004 1 043 inlägg Gissar på "Den Siste Kejsaren".
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Nepp! OK, dags att avslöja titeln eller? ;)