Just insett fördelen med att ha skyddat nummer om man jobbar på tingsrätten. Fick ett samtal på min privata mobil idag från en svarandepart i ett mål jag satt på som var mycket otrevlig. Jag bad honom inkomma med sina synpunkter skriftligt och höll god ton då, men om vederbörande mot all förmodan skulle läsa det här inlägget så kan han dra åt h***e!!!
Och om justitieombudsmannen läser detta kan han också dra åt h***e!
Just insett fördelen med att ha skyddat nummer om man jobbar på tingsrätten. Fick ett samtal på min privata mobil idag från en svarandepart i ett mål jag satt på som var mycket otrevlig. Jag bad honom inkomma med sina synpunkter skriftligt och höll god ton då, men om vederbörande mot all förmodan skulle läsa det här inlägget så kan han dra åt h***e!!!
Och om justitieombudsmannen läser detta kan han också dra åt h***e!
Tja, min käre far är trafikpolis - gissa varför vi har haft hemligt nummer bokstavligt talat hela mitt liv?
Personer som inte kan skilja på person och yrke är så kvalitativt dumma i huvudet att man inte borde ta nån notis om dom, men det är ju just de som kan göra precis vafan som helst... :l
Om någon verkligen vill komma åt en myndighetsperson så
hjälper inte hemligt nr.
Det hjälper mot "vanliga" knäppskallar som ändå aldrig gör
verklighet av sina hot. Så på så sätt slipper man en del
otrevliga samtal.
Men om det är t.ex MC gäng eller nån maffiatyp så hinner
man nog inte ens tänka tanken att - Oops ! nu dör jag -
Om någon verkligen vill komma åt en myndighetsperson så
hjälper inte hemligt nr.
Det hjälper mot "vanliga" knäppskallar som ändå aldrig gör
verklighet av sina hot. Så på så sätt slipper man en del
otrevliga samtal.
Men om det är t.ex MC gäng eller nån maffiatyp så hinner
man nog inte ens tänka tanken att - Oops ! nu dör jag -
Om folk verkligen vill ha tag på ens uppgifter (telefonnummer, adresser osv) så får de nog tag på dem ändå, utan vare sig hjälp från Eniro eller hitta.se.
Om folk verkligen vill ha tag på ens uppgifter (telefonnummer, adresser osv) så får de nog tag på dem ändå, utan vare sig hjälp från Eniro eller hitta.se.
Jo, fast du kan ju hacka dig in i ett låst bankvalv med en ispick också.
Skillnaden är att det tar längre tid än om valvet vore öppet.