Jag letar efter vettiga kabelupphängningsgrejor, men det är ju lögn att hitta dom när man inte vet vad det heter!
Det finns såna där man skruvar fast under skrivbordskanten och som blir som en ränna att lägga allt i - vad heter dom på fackspråk? :e
Jag letar efter vettiga kabelupphängningsgrejor, men det är ju lögn att hitta dom när man inte vet vad det heter!
Det finns såna där man skruvar fast under skrivbordskanten och som blir som en ränna att lägga allt i - vad heter dom på fackspråk? :e
En hel del av ovanstående förslag får mig att tänka på de fyrkantiga plastgrejorna som man skruvar fast på väggen, lägger kablarna i och trycker dit ett lock så de döljs - inte alls vad jag är ute efter... ;)
Ikeas variant är väl vad jag haft i åtanke. Fler företag som har liknande (och billigare ;))..?
Dubbelhäftande tejp för att hålla fast x antal meter kablar? Nja, vet inte om jag litar på det... ;)
Jag leker med tanken på att få undan grendosan också, få se om den kan bo där också eller om jag fäster den nån annanstans.
Men Ikea blev det! Nu har skruvdragarens batterier laddats upp, så nu åker skrivbordet i höjden och tumstocken åker fram! (y)