webForumDet fria alternativet

I Love N.Y.-tshirt

Konsumentråd

13 svar · 1 324 visningar · startad av magnusfeldth

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg
Frågan#1

Nån som vet var man i Sverige kan köpa en sån där vit "I hjärta N.Y."-tshirt? Gärna nån internetsida, alternativt butik nära Göteborg.

Medlem sedan okt. 2004430 inlägg

jag *tror* jag har sett en sådan på "phoenix t-shirt company", drottningg. 52, i gbg.

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Berätta mer exakt hur den ska vara så kan jag fixa det ;)

Typ en sån här?

Tengblad skrev:

Berätta mer exakt hur den ska vara så kan jag fixa det ;)

Typ en sån här?

Det vore great! Ungefär ser den ut som på din bild, officiella stilen är lite mer så här: http://www.nycwebstore.com/images/products/tshirt_iloveny_both_lg.jpg

Vit, small i svenska storleksmått. Om du kan fixa det, säg bara till hur mycket cash som skall sättas in på vilket konto. :)

magnusfeldth skrev:

Det vore great! Ungefär ser den ut som på din bild, officiella stilen är lite mer så här: http://www.nycwebstore.com/images/products/tshirt_iloveny_both_lg.jpg

Vit, small i svenska storleksmått. Om du kan fixa det, säg bara till hur mycket cash som skall sättas in på vilket konto. :)

I <3 NY ,det bästa ja kan åstakomma med de jag har. För rätt storlek och produktinfo kolla här

Är det du som fixar tröjorna? (cool) Om du kan byta till Courier på typsnittet så har du mer exakt likhet med de "officiella"... Går det att ordna eller är jag jättebesvärlig?

magnusfeldth skrev:

Är det du som fixar tröjorna? (cool) Om du kan byta till Courier på typsnittet så har du mer exakt likhet med de "officiella"... Går det att ordna eller är jag jättebesvärlig?

Det är min butik ja, har den genom spreadshirt. Dessvärre har jag inte tillgång till Courier. Visst skulle jag kunna ordna det med de typsnittet men det kräver vektorgrafik och behandling av den.

Medlem sedan apr. 20022 743 inlägg

Det är ju en sån här du ska ha :bire

Medlem sedan mars 20062 inlägg

Det ska ju vara den "riktiga officiella" t-shirten !!!! :p

Den hittar du på tradera:
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=26328383

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Låt mig chansa att Svix = InneFlugan.

Medlem sedan mars 20062 inlägg

Såklart ;)

Thanks, men Tengblad har redan fått uppdraget :)

Dessutom, ska det nödvändigtvis vara den "riktiga officiella" så ska man ju köpa den på plats. Nu vill jag bara ha en snygg t-shirt. Hos Tengblad får jag den även v-ringad, vilket jag föredrar.

Tengis, vet att jag inte skickat mallen än, har inte hunnit. Sorry!

Medlem sedan jan. 2006600 inlägg

magnusfeldth skrev:

Nån som vet var man i Sverige kan köpa en sån där vit "I hjärta N.Y."-tshirt? Gärna nån internetsida, alternativt butik nära Göteborg.

På tshirthell kan du köpa en tröja som det står "I *flygplan* New York"

Kapten Haddock skrev:

På tshirthell kan du köpa en tröja som det står "I *flygplan* New York"

Det förslaget har redan bortredigerats en gång. Tänk på att detta inte är caféet.

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)