webForumDet fria alternativet

Behöver lite tips.. (hjälp!!)

Småprat

8 svar · 818 visningar · startad av bymarie

Medlem sedan aug. 20022 436 inlägg
Frågan#1

Blev helt tagen på sängen då killen hade lagt ner hur mycket tid och planering som helst på min allahjärtans-dag present. Själv hade jag inte gjort mycket alls.
Illa.
Nu har han åkt tillbaka igen och jag känner att jag måste göra något, men kan inte för mitt liv komma på vad.
Det får kosta max en 250kr. Middag, bio, blommor, gosedjur och böcker är redan använt och funkar således inte.
Så HJÄLP! Finns det någon som sitter på nån bra och gullig idé?

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Ta honom på sängen tillbaka ;) Kostar 0kr och är minst lika uppskattat och gulligt.

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

bymarie skrev:

Blev helt tagen på sängen då killen hade lagt ner hur mycket tid och planering som helst på min allahjärtans-dag present. Själv hade jag inte gjort mycket alls.
Illa.
Nu har han åkt tillbaka igen och jag känner att jag måste göra något, men kan inte för mitt liv komma på vad.
Det får kosta max en 250kr. Middag, bio, blommor, gosedjur och böcker är redan använt och funkar således inte.
Så HJÄLP! Finns det någon som sitter på nån bra och gullig idé?

Jag tror det räcker med att du ger han en go hemlagad middag, en saftig massage med avslut i sänghalmen. Uppskattat som tusan, och kostar inget, ja förutom ingredienserna till maten då! :)

Medlem sedan aug. 20022 436 inlägg

Hade mer tänkt mig något man kan skicka på posten då jag inte kommer träffa personen i fråga på ca 3 veckor.... :/

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Åka till honom och överraska honom där? :)

Medlem sedan sep. 2001788 inlägg

Spela in en videofilm om hur mycket du saknar honom och skicka den... ja om du saknar honm då. =)

Medlem sedan jan. 2004308 inlägg

Kan tipsa om en söt sida som har extremt bra service, finns de mesta smått o gott (o sött) som du kan få hemskickat eller låta dom skicka direkt till din pojkvän.

https://www.bluebox.se

Medlem sedan mars 2003580 inlägg

adnillen skrev:

Kan tipsa om en söt sida som har extremt bra service, finns de mesta smått o gott (o sött) som du kan få hemskickat eller låta dom skicka direkt till din pojkvän.

https://www.bluebox.se

Kan också tipsa om den sidan, superbra service och snabba leveranser. (y)

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

m_soderlund skrev:

Åka till honom och överraska honom där? :)

Har själv testat överraskningsmetoden och den var väldigt lyckad.

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)