:x :x :x
Melodifestivalen
176 svar · 7 349 visningar · startad av Bire · sida 7 av 9
Frågan, av Bire
Knepigt, ingen melodifestival-tråd än?? Nåja.. Jag tycker iaf att rätt 2 låtar gick vidare + att Andreas låt faktiskt var riktigt ok! Påminde starkt om en klassisk Lennon / McCartney-produktion!
Läs frågan i sin helhet →Det sket sig
Från min hustru hör jag ett eftertänksamt
"Faan"
bassebhu skrev:
Juryns röster var rättvisa, synd att folket säkert kommer att sabba allt nu.
:stud
ATTANS! :(
romulus skrev:
Lordi är bra mycket bättre än Poodles
Ja, det är klart de är men Lordi kommer placera sig mycket högre än näst sist. ;)
"Rätt låt" kom tvåa...
Jaha, svenska folket suger!
Kan ju bara hoppas att vi åker ut för all framtid så man slipper detta spektakel i framtiden.... (n)
//Henrik
Heja Carola!
Heja Carola I Eurovision
devotion skrev:
Jaha, svenska folket suger!
Kan ju bara hoppas att vi åker ut för all framtid så man slipper detta spektakel i framtiden.... (n)
//Henrik
:birp
Äntligen, fullständigt fel låt vann!
Väldigt mycket negativ energi i detta ämne tycker jag. Försök se lite positivt på det istället
Djupt tragiskt
Men varför dessa idiotpoäng från folket. Det är vel lika spännande som med det vanliga betygsystemet... Skulle kikki gå om alla? Tror inte det.
Vann rätt låt? Nej!
Carola kommer inte ha en chans i Athen, det är bara vi svenskar som gillar henne. Nä, hade det inte varit för Wikegård och Lindström så hade jag nog varit deprimerad nu :)
*blä*
Det är nästan så att man hoppas att Sverige inte lyckas kvala. Men bara nästan.
Fortfarande väldigt negativt. Försök se det positiva. Carola kanske kommer sist i Eurovision. Poodles slipper komma sist i Eurovision Hi,Hi
Om man inte tycker att just den låten av Carola skall vinna!
Är det att vara negativ?
Kolla vad jag skrev om att inte kunna komma fram.
Jag respekterar din rätt att ha en åsikt, jag behöver inte tycka som du!