Arbetslivserfarenhet?
Tja
Jag undrar vad lönen skulle vara för någon som mig som har lång erfarenhet med client-side, dvs xhtml, css, xml, javascript, delvis flash, samt programmen man skriver dessa i, photoshop, delvis illustrator samt visual studio och ASP.Net med C# med ganska bra förståelse för lite mer abstrakta concept som man tex. pluggar på informatik på universitetet som relaterar till programmeringsmodeller och -arkitektur, en del erfarenhet i autocad och mkt bra betyg från den skolan som jag har gått i - gymnasiet (typ 41 poäng eller över (av 45)) - International Baccalaureate och grundskolan (315 [av 320]). Har även haft en hel del jobb: bartender, servitör, vårdare, webbdesigner, webbutvecklare, delvis grafiker, trädgårdsmästare ;), support-snubbe, ritat hus i AutoCAD, jobbat med att snickra fönster osv... Kan även en del snack och teori om gränssnittsdesign och SEO, samt kan databasmodellering - relationsdatabaser, samt SQL. Kan även en hel del om fotografering.
Snackar flytande engelska, då hela min utbildning är på engelska och har högsta betyg (7) i ämnet. Kan lite tyska - kan iaf. göra mig förstådd. Är 18 år.
Säg att jag skulle söka ett jobb som grafiker? Som webbutvecklare i .Net? Som webbdesigner - PS och XHTML + client-side?
Lönen då alltså ;)!
Henke