Jag minns när jag gick i skolan så hade vi en vägg där alla klassers scheman satt uppsatta. Det var vanliga A4-papper som satt på nån slags självhäftande film. Skumgummiaktig. Det var inte klistrigt utan det fungerade med nån statisk effekt. Förstår ni vad jag är ute efter?
Jag undrar ifall jag skulle kunna använda sån här film till foton, eller är de för tunga för att fästas på en sån här film?
Ja, de ska sitta länge. :) Men jag tror inte det är något problem ifall de väl fäster. Men det skulle bli lite smidigare med en sån vägg. Nu har jag en metallgrej på 2x1 meter över väggen. Massa magneter går det åt. :e
Jag lyckades googla fram att Post-it har en produkt kallad Memoboards (fast dom är det tryck på), du kan ju söka runt efter det eller bara "självhäftande anslagstavla". Ett tips är att besöka någon form av kontorsmaterialsbutik.
Hittade följande på Svanströms
2481150 Anslagstavla 3M 558 brun 46x58 ST
2481151 Anslagstavla 3M 558 blå 46x58 ST
Kostade 226,60 :- exkl. moms, de kanske är för stora.
Nej, absolut inte för stora. Jag hade tänkt mig 2x1 meter. Men den var däremot lite dyr. Men jag får kolla upp den där på Svanströms. Inte säkert foton fäster ens...
Jag hittade denna på google: Självhäftande anslagstavla, format 58x46: 120kr.
Nej, absolut inte för stora. Jag hade tänkt mig 2x1 meter. Men den var däremot lite dyr. Men jag får kolla upp den där på Svanströms. Inte säkert foton fäster ens...
Jag hittade denna på google: Självhäftande anslagstavla, format 58x46: 120kr.
Jo, de brukar vara dyra, men å andra sidan så har de det mesta, kollade lite snabbt på gula sidorna och i Jönköping så hittade jag följande.
Gullbergs Kontorcenter hade ovanstående för 179:- ex moms(det stod inte men jag antar att det ska vara så).
Lyreco hade också samma, hittade dock inget pris.
Sedan så såg jag att Papperskedjan hade 3M så de kanske också har.
Dock så hittade jag en bild och om jag inte är helt blind så verkar det som om fotografier skall fastna på tavlan, se bifogad bild.