Hade tänkt trycka ett par t-shirts med diverse tryck - svarta sådana. Tryck som är enfärgiga kommer det bli, bland annat rött vilket ju inte lär bli några problem att fixa, men hade även tänkt trycka upp en filmframsida och blev då lite osäker. Vill ju ha ett kvalitetstryck som håller efter fler än en tvätt, men för dyrt ska det ju inte vara. Någon som har en länk till någon sida som är bra på detta? Om de både trycker enfärgiga tryck samt flerfärgiga tryck bra är det ett plus.
Funkar fint för mig. Du kan förutom text ladda upp egendesignade bilder för tryck på vita t-shirts (jpg, gif o png tror jag). Även på andra färger men då måste du göra vektoriserade bilder i tex. adobe illustrator...
Är det en tysk sida? Tycker den verkar aningen svårnavigerad men ska ta en titt på det. Tillsvidare skulle en svensk bra sida vara passande så man begriper lite mer av vad man egentligen kan och inte kan trycka.
Jag använder också Spreadshirt, tycker det funkar grymt bra.
Helnöjd! Bra kvalitet på trycken tycker jag, skönt många produkter att välja på.
Kul att kunna designa egna boxershorts t.ex.
Är det en tysk sida? Tycker den verkar aningen svårnavigerad men ska ta en titt på det. Tillsvidare skulle en svensk bra sida vara passande så man begriper lite mer av vad man egentligen kan och inte kan trycka.
Tack för tipset än så länge.
Om du inte redan sett det, så kan du ändra språket längst upp till höger ;)
Finns visserligen inte svenska, men iaf engelska.
Jupp, såg det SimOnline, men i och med att jag redan är lost inom området när det gäller svenska blev det ganska förvirrande när allt helt plötsligt var på engelska. Hehe.
Har börjat med att trycka upp Braindead- och Dawn Of The Dead-logos nu bara för att se resultatet. Kommer leta upp en vettig framsida av The Gates of Hell (City Of The Living Dead), Cannibal Holocaust och Guinea Pig också. Ska dela med mig av några till ett par vänner, lite internt om ni undrar över de lustiga trycken.
Det är inte svårt att få till egna tröjor i spreadshirts shop, lägg ner ett par timmar bara så... Jag glömde även att säga att jag är helnöjd med trycket på de tröjor jag hittills fått!
Smidigt är ju också att de tar visa-kort.... Blev ganska så nice när jag lade in det på min förenings hemsida...
269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e