Min alla bästate kompis fyller 25 år om cirka 4 dagar och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ge henne. Nivån är runt 500kr.
Har funderat på allt mellan en kort resa till en dag på höghöjdsbanan, en dildo eller en kväll på Hamburger Börs. Men vet verkligen inte vad jag ska ge bort, vill att det ska vara något speciellt.
Har ni några förslag på vad man kan göra för 500kr? Vad skulle ni själva vilja få?
Hon är 25 år, träningsintresserad, gillar att resa och är öppen för det mesta...
Min alla bästate kompis fyller 25 år om cirka 4 dagar och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ge henne. Nivån är runt 500kr.
Har funderat på allt mellan en kort resa till en dag på höghöjdsbanan, en dildo eller en kväll på Hamburger Börs. Men vet verkligen inte vad jag ska ge bort, vill att det ska vara något speciellt.
Har ni några förslag på vad man kan göra för 500kr? Vad skulle ni själva vilja få?
Hon är 25 år, träningsintresserad, gillar att resa och är öppen för det mesta ...
Jag tänkte genast att den där korta resan vore nåt... skulle jag uppskatta som fan, som också gillar att resa och har tyvärr inte gjort det på länge... bara det inte blir för mycket så 30-års presenten sedan blir lidande :)
254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2