jag vet inte vad OK har för möjligheter, men en polare hyrde där en gång, och det var skitbilligt faktiskt, riktigt bra, det finns ju OK överallt också så det är ju inte omöjligt att det går en väg också...
Du visste även att OK/Q8 använder Thule Rental, vet du fler som gör detta så kan du speca dem så att eventuella tipsare vet om detta, men det är kanske bara OK/Q8.
Thule Rental är varken billiga eller dyra eftersom jag inte har något att jämföra med.
975:- tycker jag är ganska mycket för ett dygn, men finns det inga andra alternativ så finns det så klart inte mycket annat att göra.
Vad jag vet om är det OK/Q8 och Statoil som använder sig av Thule Rental.
Är ganska säker på att shell har denna service, men hittar inget på deras sida. Men du kan ju ringa och höra med dem, om dom har denna service skriv gärna om pris här sedan så vi har denna info för framtiden.
Normal hyra för ett flyttsläp är 5-600 för ett dygn, lägg därtill merkostnaden för att dom samlar släpvagnarna på olika ställen och sådan hantering som tillkommer just för det.
Normal hyra för ett flyttsläp är 5-600 för ett dygn, lägg därtill merkostnaden för att dom samlar släpvagnarna på olika ställen och sådan hantering som tillkommer just för det.
Vem har pratat om flyttsläp? Inte jag iaf. Ett vanligt släp med kåpa brukar jag kunna hyra för 200 kr/dygn.
Vem har pratat om flyttsläp? Inte jag iaf. Ett vanligt släp med kåpa brukar jag kunna hyra för 200 kr/dygn.
För de släp som brukar hyras ut kallas det, om du inte vill hyra biltransport då d.v.s (som man också kan hyra på det sättet).
Måhända att prissättningen är annorlunda här norröver eller så är jag bara dålig på att leta billigaste stället, jag har bara hyrt en släpvagn där det fanns lediga för jag behövde en.