Häromdagen såg jag filmen "Churchill the hollywood years" med Neve Campbell och Christian Slater. I filmen finns världens gulligaste hund som heter Waffle och jag undrar om det finns någon här som vet vad det är för en ras? Snälla finns det någon som kan hjälpa mig? Det är en långhårig liten sällskapshund som ser ut att flyta fram över marken p.g.a. sin långa päls. Någon som kan ha en aning om vad det är för ras? Som har tips eller bilder på internet?
Du har inte filmen och kan grejja ett screenshot på jycken? Jag har en idé om vilken hund det skulle kunna vara, det finns bara en ras jag tänker på när jag hör din beskrivning. Kommer inte på vad den heter dock och har inte tid att kolla just ju...
Du har inte filmen och kan grejja ett screenshot på jycken? Jag har en idé om vilken hund det skulle kunna vara, det finns bara en ras jag tänker på när jag hör din beskrivning. Kommer inte på vad den heter dock och har inte tid att kolla just ju...
Ja jag har oxå försökt att hitta något vettigt men då filmen är på vhs oxå så kan jag inte få upp någon bra bild i datorn :( Du sa Mudi eller pudi, tyvärr passar ingen av dom in i min beskrivning.. Den här är mycket mindre och så är den väldigt liten, man ser inte benen pga all päls.. Det ser liksom ut som att den flyter fram över marken p.g.a. sin långa päls..
270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25