webForumDet fria alternativet

Nåt företag som heter EZ Shape???

Småprat

6 svar · 386 visningar · startad av magnusfeldth

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg
Frågan#1

Min syster sa till mig idag att nåt företag som hon tyckte presenterade sig som EZ Shape (eller nåt som lät som så) hade ringt och sökt mig på min förra adress (och tele)...

Har nån annan blivit uppringt av dessa? Jag misstänker nämligen att det kan vara EB Games, som jag har förbokat en Xbox360 hos som egentligen skulle komma den 16, men de skulle höra av sig om den kom tidigare, men jag vill egentligen inte ringa dit (igen) eftersom jag ringt dem varje dag under helgen för att kolla och jag tror snart att de tycker jag börjar bli tjatig ;)

Så, som sagt, nån som hört nåt om nån telemarketing från nåt företag som kan ha låtit som "E.Z. Shape"? ... Eller bör jag ringa EB Games imorgon och fråga om det var dem?

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Ring till EB Games i morgon :)

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Jag hade ringt EB Games i alla fall och samtidigt bett "EZ Shape" sälja sina tjänster till någon som verkligen bryr sig. ;)

Kommit på en lösning... jag ringer dem imorgon och bokar ett spel samtidigt... då har jag ju en anledning ;)

Medlem sedan mars 20001 858 inlägg

Nå, var det EB Games som hade ringt?

Nix, det var inte EB Games som hade ringt....

Dock! Idag skulle de få in 10 st Xbox premium och de skulle ringa mig när de väl fått leveransen senare under dagen... Så nu undrar jag vad fasen jag gör här, jag ska koppla in min nya konsol baby!

Ses om några dagar... ;)

Medlem sedan maj 200461 inlägg

hmm... det var nog easyshave som ringde.. de har ringt mej också.. de marknadsför nån ny rakhyvel.. kan inte rekommendera den.. inget speciellt med den.. :)

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
133 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
133 ms — ändringar (db)