Beställde precis en nytt abonemang från Comviq! :)
500kr i månaden, fast pris.
I priset ingår 3000 minuters samtalstid (50 timmar) till alla nät (uppkopplingsavgift ingår),
samt 3000 valfria SMS/MMS Varje månad! :)
Som grädde på moset, ingen bindningstid. (3 månaders uppsägningstid)
Reeestecpta!
Så vad tycker ni? Bra deal? Eller har jag blivit lurad? :e
Just nu har jag kontantkort, och brukar spendera ungefär 450kr i månaden.
Fast då ringer jag inte flitigt utan försöker hålla mig inom en ram om 450kr och snålar ganska mycket. Jag har en del kompisar med Telia, och att jag ringer hem till fast teefon och SMS'ar en del.
Kan även tänka mig att när jag börjar jobba som elektriker efter nyår, så komemr jag vara tvungen att ringa en del i tjänsten, och jag tror inte företaget är så roliga med att ge abonemang till en lärling.
kontaktkort:
Öppningsavgift: 69 öre
SMS: 99 öre
MMS: 2,75 kr
Till fasta nätet & övriga operatörer i Sverige Dygnet runt: 2,49 kr/min
Till comviq: 0 kr
Inte för att jag för mitt liv kan förstå att man kan ringa så mycket ( ;) ), men då verkar det ju som att du kan ringa en himla massa mer för ungefär samma pengar, och det verkar ju positivt. :)
Om du märker att det är för mycket så är det ju bara att säga upp.
Inte för att jag för mitt liv kan förstå att man kan ringa så mycket ( ;) ), men då verkar det ju som att du kan ringa en himla massa mer för ungefär samma pengar, och det verkar ju positivt. :)
Om du märker att det är för mycket så är det ju bara att säga upp.
Jag är fritidsforskare, så jag ringer väldigt mycket, för att hålla mig up-to-date med olika events! :e
[OT]
bha, tycker det e lite synd om oss som inte ringer lika mycket som er x( finns inget abonemang(comviq/tele2) för oss som ringer för under 69kr/månad.. som är förmånligt..
Kan även tänka mig att när jag börjar jobba som elektriker efter nyår, så komemr jag vara tvungen att ringa en del i tjänsten, och jag tror inte företaget är så roliga med att ge abonemang till en lärling.
Hade det så ett tag på mitt gammla jobb, skulle ta en specifikation på samtalen och markera vilka som var i tjänsten och vilka som var mina egna och sedan skicka en faktura till företaget för samtal i tjänsten.. blev så lack på att det inte kunde skaffa ett abonemmang till mig så jag vägrade att ringa från min privata telefon i tjänsten...
Det löste ju mitt problem, problemet var nu att kunder och chefen inte fick sina samtal när de skulle :)
500:-/månaden?? Har du opererat in en telefon i örat eller?
Jag har Knock-out & kommer aldrig över 200:-/mån, men å andra sidan är jag bara nöjd om jag slipper kackla telefon på fritiden! Hade 128:- på senaste räkningen, tycker det är ganska lagom!