webForumDet fria alternativet

Shakira??

Musik

5 svar · 559 visningar · startad av AndreasC

Medlem sedan mars 20011 964 inlägg
Frågan#1

Gjorde en sökning på shakira under fliken bilder på altavista.com Fic upp en del men många av dem utgör en kvinna som inte alls liknar shakira. Det står att det är shakira men vad tror ni. Hon är färgad och har inte alls samma hudfärg som Shakira. Skulle vilja veta vad ni tror för den här kvinnan ser ok ut men är inte alls lika sexig som shakira och har långt ifrån samma utstrålning som hon på bilderna. Det ser ut som en helt annan person trots att det finns vissa likheter. Pannbenet ser ut att vara lika på båda men tycker inte den här kvinnan är sexig överhuvudtaget. Är det Shakira blir jag mycket förvirrad.

Blir mer och mer skeptisk att det skulle vara hon ju mer jag tittar på bilderna, trots att vissa likheter finns på vissa bilder. Men vill ändå vara säker. Om det inte är hon, kanske någon vet vem det är.

Medlem sedan aug. 20023 005 inlägg

Shakira är ett vanligt arabiskt namn. Det kan vara vem som helst. ;)

Jo, det är inte hon, kan inte vara. Hursomhelst så är Shakira världens sexigaste kvinna !! No competition. Dessutom är hon söt som f*n :)

Medlem sedan jan. 20011 140 inlägg

Men det finns väl många bilder på nätet som heter något med shakira i namnet? Det är ju det den söker på. Fattar inte riktigt vad du menar?

sant men samtidigt så insåg jag inte att Shakira var ett så pass vanligt namn.

250 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)