webForumDet fria alternativet

Grattis Agnes!

Småprat

48 svar · 1 751 visningar · startad av Bire · sida 3 av 3

Frågan, av Bire

Grattis till vinsten i IDOL 2005! (Hur f\\ kan man ge Sebastian en BALLAD???)

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan jan. 2004678 inlägg

Bire skrev:

Nej, det blev du inte...

Jofan, lite... Var det inget bra eller? :l :r

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Nej, det är inte bra att bli kär i en sån liten tös vars vibrato retar gallfeber på mig nu.. Varför var hon tvungen att vinna???

Medlem sedan okt. 2005787 inlägg

Bire skrev:

Nej, det är inte bra att bli kär i en sån liten tös vars vibrato retar gallfeber på mig nu.. Varför var hon tvungen att vinna???

instämmer och citerar igen.

Bire skrev:

Varför var hon tvungen att vinna???

och igen.

Bire skrev:

Varför var hon tvungen att vinna???

:q

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Vad "vibrato"? Spelas hon mycket på radio? Har jag missat nåt?

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Hon var tvungen att vinna eftersom hon tydligen var bättre än Sebastian i finalen. Att som tjej vinna mot en snygg kille i en telefonomröstning är svårt, eftersom de som ringer ofta är tjejer och röstar på den kille de tycker är snyggast / sötast. Varför tror ni Jens kunde stanna kvar så länge? Inte fan för att han var bra i alla fall.

Jag tycker inte att det var fel att hon vann, men samtidigt hade tvärtom inte varit fel heller.

Jag såg förresten premiären på videon med Agnes och vinnarlåten häromdagen. Det var nog länge sedan jag såg en så usel och intetsägande video. :)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Videom är nog gjord på ett par timmar med 3-kamerasystem i en torr studio.. Såg inte klokt ut. Årets B-produktion!

@nders skrev:

Jag såg förresten premiären på videon med Agnes och vinnarlåten häromdagen. Det var nog länge sedan jag såg en så usel och intetsägande video.

Bire skrev:

Videom är nog gjord på ett par timmar med 3-kamerasystem i en torr studio.. Såg inte klokt ut. Årets B-produktion!

Stackars Agnes. Hon kommer sluta som Daniel. :(

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag vet inte om någon av er såg 100 höjdare för ett par veckor sedan, men där fanns klipp ur Jonas Åkerlunds musikvidedebut, en Candlemass-klassiker från 1986. Det, mina vänner, kallar jag musikvideo! :bire

- - - - - -

Stackars Agnes. Hon kommer sluta som Daniel.

Hmm. Norrländsk, rödhårig och smågay? :O

@nders skrev:

Jag vet inte om någon av er såg 100 höjdare för ett par veckor sedan, men där fanns klipp ur Jonas Åkerlunds musikvidedebut, en Candlemass-klassiker från 1986. Det, mina vänner, kallar jag musikvideo! :bire

- - - - - -

Stackars Agnes. Hon kommer sluta som Daniel.

Hmm. Norrländsk, rödhårig och smågay? :O

Haha, ja det vore väl en syn?

Nej, jag menar att hon kommer att falla i glömska.

265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)