Bire skrev:
Lam3rs.. Snacka inte sönder ett seriöst ämne med lumparminnen för böveln!
Helge Wilhelm Kalle Uppfattat.
27 svar · 1 832 visningar · startad av mariel · sida 2 av 2
Var hittar jag listan över hur ni svenskar bokstaverar era namn? Jag kan inte alla :stud
Läs frågan i sin helhet →Bire skrev:
Lam3rs.. Snacka inte sönder ett seriöst ämne med lumparminnen för böveln!
Helge Wilhelm Kalle Uppfattat.
FreeZer skrev:
**Lumpen:**skaffa kondition och äta mycket, inte göra någonting och äta mycket, slut, kondition borta, livet blev som innan lumpen :)
Ja... men eftersom kroppen utsattes för så mycket upp och ner så tycker jag man lade på sig lite... så efter lumpen var man i sämre form rent FORMMÄSSIGT :) ...kanske i bättre form rent allmänt...
Är vi ens säkra på att det var bokstaveringsalfabetet som Mariel var ute efter?! Jag tvekade lite innan där, kanske bara var jag... :OO ...men det är ju inget svar accepterat...
FreeZer skrev:
Var också i ett bergrum men vi gick bara dagtid... :)
8 h dagar (fast man jobbade bara 1-3 h av dessa) blev lite jobbigt när man inte såg dagsljus under veckorna :)
Dagtid? Du satt alltså kvar på F16 i den där baracken i blåkläder och korvgubbemössa? :e
Sorry om jag fortsätter offtopic men detta måste jag bara ha reda på ;)
:stefan: skrev:
Dagtid? Du satt alltså kvar på F16 i den där baracken i blåkläder och korvgubbemössa? :e
Sorry om jag fortsätter offtopic men detta måste jag bara ha reda på ;)
Måste svara fast det ligger lite OT. :)
Var i berget, men bara dagtid :)
Bara dagtid i berget? Herregud, det är ju till och med lökigare än vad jag hade det! :e
Nåja, Bålsta har jag inte satt min fot i sen dess och skulle jag göra det är det för ett besök på Lasse Åbergs museum. :moose