Jag har länge haft för avsikt att skapa en websajt som handlar om matlagning, dryck och allt som hör till. Men det har aldrig blivit av. Nu har jag äntligen skaffat mig en domän och fått upp ett forum.
Där kan vi samla alla tips och dela med oss av våra egna recept. Tanken är att det här ska bli någon form av receptdatabas i framtiden. Sajten skall förhoppningsvis byggas ut med nya funktioner och fortsätta att utvecklas. Men forumet kommer att vara grunden.
Eftersom du är registrerad förmodar jag att du läst reglerna. Men missade du kanske den om att det inte är tillåtet att göra reklam för något som inte har efterfrågats?
Eftersom du är registrerad förmodar jag att du läst reglerna. Men missade du kanske den om att det inte är tillåtet att göra reklam för något som inte har efterfrågats?
Jag läste faktiskt igenom reglerna en extra gång innan jag skrev detta
Det som jag fann var att
Annonsering av varor/tjänster är inte tillåtet.
Men eftersom sajten inte är kommersiell utan endast bygger på ett intresse från mig så tolkade jag det som att det var okej.
Ber om ursäkt om jag brutit mot reglerna. Ni får ta bort inlägget om ni tycker att det räknas som reklam även om det inte är några pengar iblandade.
Här på wF handlar allt om hur man förmedlar det man vill säga och var man gör det.. Hade du postat tråden i "kolla min hemsida" och formulerat dig som att du ville ha konstruktiv kritik, etc, hade det inte blivit redigerat eller ifrågasatt, samtidigt som du hade nått ut till en stor skara nyfikna människor som både gillar mat/dryck och att kritisera hemsidor.
Jag efterfrågar tips på nyskapade forum om mat och dryck.
Kan ni lägga tillbaka länken nu?
Det kan inte tänkas att vi läsare faktiskt kan ha nytta av såna här tips och skulle bli glada över det?!
Det är svårt att efterfråga saker man inte vet finns.
Och att lägga det i "kolla min hemsida" när man inte är ute efter kritik på webdesign tycker jag är värre än att ärligt står för sin avsikt.
Är webForum så rädda för konkurrens...?
255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e