M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Frågan 9 nov. 2005 21:57 #1 Är det nån som fattar hur *** TV4 kan välja att sända en kass konsert med Lena PH (det säger jag inte bara för hon gör musik som verkligen inte går hem hos mig) istället för att visa ett av sina populäraste program, Lost? x(
Måste man vänta en vecka till på nästa program eller kommer det sändas någon annan tid den här veckan? Har en känsla av att det blir det förstnämnda.. :bla
P Pedda Medlem sedan juni 2000 6 031 inlägg Håller med dig.
Antar att vi får vänta tills nästa vecka. :(
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg Jag har hört att de har haft ett uppehåll i USA under några veckor. Sverige kanske hann ikapp deras Lost-avsnitt?
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg tja.. jag tittar hellre på hennes behagliga uppenbarelse än några stolliga typer som ränner runt på en ö :P
E emission Medlem sedan dec. 1999 6 721 inlägg Man kan ana att det inte är TV4 som bestämt att det ska tas paus i Lostandet.
http://www.tv4.se/422983.html
Beklagar att jag länkar till TV4:s hemsida, som blir överjävligare för varje revision.
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Hmmm... Kanske finns en vettig förklaring trots allt då så det inte beror på att dom bara är allmänt korkade!
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg UlfT: Ja, som jag förstår det så ligger Sverige bakom 2 avsnitt. Och om det då är uppehåll under några veckor är det ju möjligt.
Redhead Medlem sedan nov. 2005 25 inlägg Det skulle vara säsongsavslut idag, så jag blev oxå förvånad när jag såg tidningen!
E emission Medlem sedan dec. 1999 6 721 inlägg
Redhead skrev:
Det skulle vara säsongsavslut idag, så jag blev oxå förvånad när jag såg tidningen!
Vad var det med tidningen som gjorde dig så förvånad?
Redhead Medlem sedan nov. 2005 25 inlägg
emission skrev:
Vad var det med tidningen som gjorde dig så förvånad?
Att det stod Lena istället för Lost!