webForumDet fria alternativet

Gäster hos Letterman?

Film & TV

6 svar · 627 visningar · startad av Web-Tor

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg
Frågan#1

Är det någon som vet var man kan hitta vilka gäster Letterman har (och vilken veckodag) på Z-TV?

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Om det inte andrats pa sistonde sa kor Z-TV Letterman en vecka efter att det sands i USA. (Med undantag nar de plotsligt kastar in ett gammalt avsnitt.)

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Ett förslag är ztv's egen sida. Skulle dock inte förvåna mig om de skiter i att skriva ut den informationen. Ett annat kan vara att kolla vilka gäster som är en kväll, googla på David Letterman+namnen, hitta en lista för USA och försöka pussla ihop det med vad som sänds i Sverige.

Naturligtvis kollade jag på Z-TV:s hemsida - ingen info där.

Ni får hålla utkik efter mig i Late Show på torsdag eller fredag. Avsnittet spelades in i torsdags men vet inte om det sändes då eller på fredagen.

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

Det brukar stå i Expr/AB, pappersvarianten. Har tyvärr inte hittat info på nätet :l

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Web-Tor skrev:

Naturligtvis kollade jag på Z-TV:s hemsida - ingen info där.

Ni får hålla utkik efter mig i Late Show på torsdag eller fredag. Avsnittet spelades in i torsdags men vet inte om det sändes då eller på fredagen.

Vilka gäster var med?

R/ Så här står det på ztv

"Amerikansk pratshow där David Letterman på ett personligt sätt intervjuar världsstjärnor. Programmet sänds på CBS i USA och visas på ZTV en vecka senare."

Esen skrev:

Vilka gäster var med?

Madonna :)

Tyvärr var det här den bästa bilden jag lyckades ta.

nyc_letterman_madonna.jpg
268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
136 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
137 ms — ändringar (db)