webForumDet fria alternativet

Slut med gratis vatten på McDonalds!

Småprat

170 svar · 6 931 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 8 av 9

Frågan, av M.Cheraghi

Efter några timmars vandrande i stan började det kurra i magen, och i storstockholm har man inte mycket att välja mellan om man vill ha snabb och samtidigt billig mat, hamburgare eller kebab. Dessvärre fanns det inte något bra kebabhak i närheten , det enda som fanns var McDonalds. Även trots att jag försöker undvika McDonalds pga olika anledningar beslöt jag mig för att äta där trots allt. Jag be

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Woha! :e *catfight! catfight!*

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

*öppnar chipspåsen*

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

lol jag var just och köpte chips.

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

magnusfernstrom skrev:

Och man måste fan vara dum i huvudet om man förväntar sig någon slags service på McD. Betala maten, ät och håll käft -- det är det McDonalds är till för, m_soderlund.

I din värld kanske.

God mat, snabbt och vänligt serverad i rena, trevliga lokaler till ett lågt pris är hörnstenarna i vår verksamhet.

saxar jag från Kundservice, om företagetmcdonalds.se.

Läs själv. Dock fattar ju vem som helst att folk kan ha dåliga dagar, men fan inte alla gånger jag är på McDonalds. Och då beter jag mig inte som ett svin för att de anställda ska vara otrevliga och icke-serviceinriktade. Nåväl, finns ju bättre alternativ än denna usla matkedja så jag sätter aldrig mer min fot inne på en McDonalds"restaurang".

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Väntar på att MAX ska komma hit nån j-vla gång alltså :r

m_soderlund skrev:

I din värld kanske.

God mat, snabbt och vänligt serverad i rena, trevliga lokaler till ett lågt pris är hörnstenarna i vår verksamhet.

saxar jag från Kundservice, om företagetmcdonalds.se.

Läs själv. Dock fattar ju vem som helst att folk kan ha dåliga dagar, men fan inte alla gånger jag är på McDonalds. Och då beter jag mig inte som ett svin för att de anställda ska vara otrevliga och icke-serviceinriktade. Nåväl, finns ju bättre alternativ än denna usla matkedja så jag sätter aldrig mer min fot inne på en McDonalds"restaurang".

Nej, i de flestas värld. Hos de som är realistiska iallafall. Sen lovar alla så mycket nuförtiden, vad spelar att citat från deras sida för roll?

Selle: MAX is ze 0wNZ

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

magnusfernstrom skrev:

Selle: MAX is ze 0wNZ

Jo de skulle etablera sig på Torp Köpcentrum, men när är en annan sak. De kanske lagt ner de planerna. Skulle bli bra konkurrens mot McD som är enda snabbmatsalternativet där ute.

Selle: Det är iallfall softa miljöer hos MAX, så hoppas ni får det där borta! ;)

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

magnusfernstrom skrev:

vad spelar att citat från deras sida för roll?

Ett företag ska ju leva upp till sin policy. Sen är jag ju så blåögd :OO så att jag tror på det som står i policyn också. Men faktiskt, ett företag ska fan följa sin policy.

m_soderlund skrev:

Ett företag ska ju leva upp till sin policy. Sen är jag ju så blåögd :OO så att jag tror på det som står i policyn också. Men faktiskt, ett företag ska fan följa sin policy.

Grätz att du kommit på det nu.

Nu ska jag kolla på min lampa när den lyser, tjadå bruden!

Medlem sedan sep. 20011 722 inlägg

Som en slutsats kan man väl säga oavsett vad man tycker om kostnaden så BÖR det vara gratis på McDonalds. För OM det hade varit gratis hade den här nästan 150 inlägg långa tråden inte funnits. Säkerligen har det diskuterats på andra ställen, på stan, i kön, på olika forum etc. Något som i längden skadar varumärket McDonalds och som kommer kosta dom långt mycket mer än vad vatten kostar.

Får väl skicka den här tråden till McDonalds och kräva gratis vatten, annars infiltrerar vi deras toaletter!

Medlem sedan sep. 2001650 inlägg

Här i Sundsvall är vatten inkl. mugg helt gratis på mcD :-)
Kvitto på käket får man också ;-)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Max är fint. Det har vi två stycken i Jönköping. :) Där får man dessutom gratis vatten, gratis kaffe och ofta en kaka också. Om Max skulle ha samma pommes som Burger King så skulle alla andra burgerier försvinna direkt.

Tacka vet jag en klassisk burgerplatta på en vanlig restaurang! Mums!!!

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Ja, det är trots allt det godaste. :)

Medlem sedan aug. 20023 005 inlägg
Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

silfver skrev:

Max är fint. Det har vi två stycken i Jönköping. :) Där får man dessutom gratis vatten, gratis kaffe och ofta en kaka också. Om Max skulle ha samma pommes som Burger King så skulle alla andra burgerier försvinna direkt.

Nejnejnej, BK har suveräna burgare, men deras King Fries har jag aldrig blivit kompis med... Bytet till det var lika illa som när de bytte bort äppelkakan (en slice av en RIKTIG äppelkaka) mot den friterade skiten alla kör med... :x

Men i övrigt vinner mAx mot allt - förutom mot Ekerögrillen. :e

Medlem sedan sep. 20011 722 inlägg

I stort sett varje gång jag åker till Västerås blir det ett besök på mAx, i annat fall blir det 5 kronors korvar i massor på IKEA.

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

Vissa i denna tråden verkar ha svårt att hålla sig till ämnet och från personangrepp. Dessa inlägg har raderats.

Berörda personer uppmanas rätta sig in i ledet.

mvh magnusfeldth, moderator

271 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)