M myrslok Medlem sedan sep. 2005 105 inlägg Frågan 10 okt. 2005 19:27 #1 Hej!
Vet du hur man kan visa en videoinspelning i sin webkamera så att det ser ut som om det som är på videoinspelningen är framför kameran i verkligheten?
Har tänkt att lura några kompisar att jag är i USA nämligen och har en videoinspelning med bilder ifrån New York.
Eller om du inte vet något om detta. Vet du vart man kan vända sig?
Mvh
Allan Jansson :L
S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg Webcam XP kan streama videofiler. Alltså - du kan spela upp Matrix för dina webcambesökare om du så vill.
M myrslok Medlem sedan sep. 2005 105 inlägg
silfver skrev:
Webcam XP kan streama videofiler. Alltså - du kan spela upp Matrix för dina webcambesökare om du så vill.
Är det en speciell kamera eller? Vad behöver man mer?
M Melea Medlem sedan juli 2003 3 147 inlägg
myrslok skrev:
Ingen speciell kamera, men en Matrixfilm vore bra. :p ;)
/r Mitt 1500:de inlägg!!! :moose
S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg
myrslok skrev:
Det är en mjukvara som fungerar till de flesta webkameror.
M myrslok Medlem sedan sep. 2005 105 inlägg Var kan man hämta programmet?
M myrslok Medlem sedan sep. 2005 105 inlägg Hittar det inte. Är det ett gratisprogram?
M myrslok Medlem sedan sep. 2005 105 inlägg Har hittat programmet men får inte dett spela upp videosekvensen i webkameran. Hur gör man det?
S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg
myrslok skrev:
Har hittat programmet men får inte dett spela upp videosekvensen i webkameran. Hur gör man det?
Jag har inte programmet framför mig. Men leta efter nåt som heter något i stil med "stream video file" eller liknande. Under output kanske?
M myrslok Medlem sedan sep. 2005 105 inlägg Jag vill ha en hel "bruksanvisning" på hur man gör
M myrslok Medlem sedan sep. 2005 105 inlägg Jag vill ha en hel "bruksanvisning" på hur man gör
Jag vill ha en hel "bruksanvisning" på hur man gör :moose
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Seriost, kolla i programmet lite sa hittar du det. Det gar snabbare an att sitta har och vanta. Garanterat.
S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg Eller kolla hjälpfilen till programmet. Eller en faq på deras sida?