Minns att låtnamnet innehöll ett kvinnonamn. Sen handlade låten typ om att den här kvinnan inte fick tillbaka mannen eller nåt sånt.
Du är medveten om att du precis beskrev 75% av alla låtar från nämnd tidsperiod? ;)
Mustang Sally?
Alice?
8 svar · 425 visningar · startad av bymarie
Var på en karaokebar i helgen. Där sjöng en av gästerna en väldigt bra låt som jag antar är från 60-talet.
Minns att låtnamnet innehöll ett kvinnonamn. Sen handlade låten typ om att den här kvinnan inte fick tillbaka mannen eller nåt sånt. Den sjöngs i samma veva som Proud Mary, någon som har något förslag på vad det kan vara?
Har redan lyssnat på alla låtar som innehåller namnet Shelia..
Minns att låtnamnet innehöll ett kvinnonamn. Sen handlade låten typ om att den här kvinnan inte fick tillbaka mannen eller nåt sånt.
Du är medveten om att du precis beskrev 75% av alla låtar från nämnd tidsperiod? ;)
Mustang Sally?
Alice?
Jo vet.. minns att när jag satt och lyssnade på den så tänkte jag att den här låten är lätt att komma ihåg.. men näää.
Nej inte Alice, eller Sally.. har för mig att det var längre. Det var typ "Oh No ****"
Var alltså kvinnonamnet Shiela eller något som liknar Sheila?
Jag minns inte.. trodde det först men det verkar inte så. Har t.o.m gått igenom en massa karaokedvd för att se om det fanns något på dem eftersom att det var sådana skivor som spelades.. men nada.
Är mest inne på att det börjar på C eller K nu...
Nu är det löst!! Råkade få syn på låtnamnet på Ginza.. det var Delilah! :D
Det är en grym Tom Jones-låt va?
Japp! Tydligen. :) Hade ingen aning om att det var han förrän nu..
Passade på att godkänna det slutgiltiga svaret. ;)